İki sendedir birlikte oturuyorum.
Şükür birbirimizi hiç kırmadık bazen zorluğu olsada anlaştıktan sonra sorun olmaz diye düşünüyorum tabi insandan insana değişir .
Bazı Kaynanalar şeytanin yolundan gidiyor yani
O rahatlık nerde varsa bende isterim ama kaynanama sorsan rahatlık batıyor
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın