362 göst.
(19 puan) tarafından

Eşim beni gezdirmiyor hiç artık çok bunaldım her hafta sonu annwsindeyiz yada evde pinekliyor para olunca bile bana az var diyor gezmek istemiyim diye bahane buluyo faturalar var şu var bu var yeni hamileyim zaten bebek olunca sürekli evde olucam gerçi şimdide öyle pskolojim çok bozuldu her hafta aynı kavgayı yapiyoruz ama yok hep aynı kafa napcam bilmiym anneme gidicem dedim bu gidişle gerçekten çok bunaldım yalnızım evlendiğime pişman oluyorum bazen 

5 Cevaplar

+3 oy
tarafından
Illa disari çıkınca para harcamak gerekmiyor, cikip bir hava alsan dahi yetiyor. Ben bazen okadar sıkılıyorum diyorum bi belediye otobüsüne binip son duraga gidip gelsem bile yeter diyorum :) okadar bulaniyorum ki bazen. Esim ilk evlendiğimizde gezmeyi hic sevmezdi arabamiz olmasina ragmen surekli benim dememle cikiyorduk, artık cocuklar buyudu kendi aksam dan yada gunler öncesinden hafta sonu ne yapcaz nereye gitcez plan yapar. Simdi de ben eksisi gibi sevmiyorum :) gelip geçici donemler bunlardan dolayi sıkmayın tatli caniniizi
(19 puan) tarafından
Ya öyle ama hayat çok kısa ona buna para buluyor Allah aşkına çok bişey istemiyorumda ama esirgiyior cidden ya ben kendimi artık ikinci planda hissediyorum evlendigimden beri aynı ne sohbet ediyor ne hava aldığım var ev ev genç yaşta içim yaslandı ya cidden
tarafından
Canim eşin yogun istemi çalışıyor, yorgundur ne bilim. Birazda onlari dusunsek, bizde bunaliyoruz haklisin ama. Gun icinde okadar insanla ugasiyorlar, herkes farkli farkli, bunun verdiği sinir streeste cabasi. Allah yardimcin olsun canim ne diyebilirim ki
+1 oy
(462 puan) tarafından

Canım bence bu kadar küçük şeyleri kendine sorun yapma bebbde hiç çıkmıyorum gezmiyoruz sıkıldik diyorum ama napsin bı yandan da haklı bı sinema bı yemek bissuru para doğum olcak para lazım bebek gelecek biraz sabret bence örgü falan ör stresini alır 

(19 puan) tarafından
Ya bebek olmadan da oyleydiki herşeye parası var bana gelince yok diyor ona sinir oluyorum insanım bende daha yaşım kaç günah banada biyer gördüğüm yok
(158 puan) tarafından
Parasını kime veriyor canım maaşından illaki artıyordur yani bi birikiminiz falan yokmu.
+1 oy
tarafından

Canım oturup kocana hissiyatını psikolojini düzgümce anlatmayı demedin mi?? Seni anlayacağını düşünüyorum. Sonucta hangi erkek karısınon bu basit istegini geri cevirwcek kadar gaddar düşüncesiz olabilir ki. Aksam bir gelsin düzgünce otur konıs bakalım. Hamilesin ya abartıyorsun bence biraz

(19 puan) tarafından
Kaç kere konuştum hep ayni
tarafından
Tek başına çıkmana ne diyor peki?
(19 puan) tarafından
Laf dengesizin teki
tarafından
Kuzum ne deyim bilemedim ki bizimki de çok farklı degil. Sıkıldım hadi dışarı çıkalım desem hemen "Annemlere gidelim mi?" Der. İşte idare ediyoruz bir sekilde.
+1 oy
(3,299 puan) tarafından

Canim tek sorun buysa cok kafana takma derim. Tahminim esinin yapısı öyle. Benim esimde oyle gezmeyi sevmez evde olmayi daha çok sever. Maddi sıkıntı mizda yok ama adamin huyu o. Bende alistim dert edinmiyorum sahsen. Eger sana baska bi yanlisi yoksa sevip sayiyorsa bosver yipratma kendini derim. Çünkü degismicek seyler için dertlenmeye gerek yok bence. Gebeliğin tadini cikart hic psikolojini bozma derim. 

0 oy
(309 puan) tarafından

O cikmiyosa sen al cebinden para git gez kiz ne strese giryon bbenm esim dsagolsun gunluk bana 50 bazen 20 veryo lazm olur sen evdesin diye hatta beni gezdirmek icn yyalvaryo hemsire 20kilo aldigimi soyledi gezmem ggerekyomus ama bende gezmeyi sevmiyorum surekli evde nette takiliyorum yani dedigin gibi simdi git gez eglen yarn cocuk dogunca zor olur bende keske gezmek istesem senin gibi ama eve bagliyim iste suan 7 ayligm iki defa cikmisimdir carsiya hastaneye hic gigitmiyom bile gerisini sen dusun canm

(19 puan) tarafından
Bana para verdiğimi var çok nadir zor geciniyoz diyo
(309 puan) tarafından
Kiz illa vermesini bekleme canin bisi ister otur konus bana duzenli olarak.hergun 5 tl verse bile bi haftada 35 tl olur vermiyosada cebinden hergun 5 tl al ha bisi deme hakki yok o esin seni bakmakla yukumlu derse bile sen dersinki ben sana guzel dille dedim para ver ihtiyacm olur diye sen vermeyince cebinden aldm de sanki 5 tl ile zenginmi olunurmus
(19 puan) tarafından
Ben alamam cebinden sevmez öyle seyleri
(309 puan) tarafından
Ozaman sana elden vercwk canm ne oyle elden vermiyo cebten almasina izn yok allah akil fikir versin esine ne diym bi kadin calismiyosa onun ihtiyaci her sekildee gorulcek ya zaten oyle evlenilmiyomu madem vermiyo yapmiyo hic bi istegini niye evlenmis bu adam

İlgili sorular

15 cevap 288 göst.
17, Şubat, 17 Funda 1234 (115 puan) tarafından soruldu
2 cevap 130 göst.
10, Haziran, 2019 Eylül öykü (120 puan) tarafından soruldu

56,500 soru

1,560,380 cevap

5,068 kullanıcı

Kategoriler

...