Dur sizin için boy küçültme ameliyatı olacam de..
Arkadaşım 180 bence senin normal
Ben öleyim ozaman. 180 bide yüksek ortapedik ayakkabı giyiyorum. 184 oluyorum
1,512,675 soru
24,672,174 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın