248 göst.
(237 puan) tarafından

Kizlar bbe bekarken bize cok misafr gelirdi el isi de yapardim bnde disari cikardim ama o kadar bol zamanim oluyodu ki arada bi soylensemde herseye yetisiodum.evlendgm yerde pek misafrlik kavrami yok kimse kimseye gidip gelmio.yani evime bi gorumcem kaynimgil bide ablam gelio.bi iki defa da esimin arkadaslaryla esleri geldi.herneyse hamile olmadan once seviodum misafr agrlamayi.hamileligim kotu gecti kimseyi eve almak istemedim cunku temizlik yapamiodm surekli evimde buyuk ve mustakil temizligi zor oluyor.dogum yapinca gecer dedim ama iki hafta oldu dogum yapali.eve cocuklu biri gelse cildiriom sanki her yeri dagitiyolar hele yere bsy doktukleru zmn sinirden oluyom.gorumcemin 4 cocugu var aksam geldi deli oldum cunku yeni dogum yaptim kucuk bebegim var dun aksama kadar ev temizledim oglum ztn gece yatmio.temizlik yaptim kaynanamlara indim ordada bi suru bulasik yikadim eve ciktin dinlerim biraz dedim dikislerim agriodu bi baktim kocasylageldiler ev yine batti.gorumcem oldugu icin dgl ablamn da gelmesni istemiom ayip ediom kendime kiziomda bi yandan sacmaliom diye ama sabrim kalmamis oglum gece hic uyumuyo yorgunluktan oluyorum lohysaliktan mi bole acaba

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bence anlayışlı olmaları lazım gelince yardım etmeleri ya da hiç gelmemeleri lazım benim kuzenimin eşi doğum yaptı geçen ay hastane haricinde gitmedim halam git filan dedi ben de kendi derdi kendine yeter biraz toparlansin dedim is yapmaya kalksam yaptirmaz biliyorum gidersem de pastami boregimi yapar giderim ama buyuk ihtimal toparlanana kadar gitmem

(237 puan) tarafından
Cnm nerde aksam gorumcem yerinden bile kipirdamadi bi ara kalkti dedim galiba acidi yardim edeck oysa gtmis dolabi aramis ne var ne yok diye puding yapmistim bi baktim elinde yiyo oglu gtmis oda bsyler almis yiyo.yesinler onmli dgl ama bn kendine gidim asla ne bsy alir yerim ne dolabini acarim kendisi ne ikram ederse
tarafından
Aynen öyle yaptıkları çok yanlış bir şey desen beni istemiyor derler insanlar tuhaf ya cidden anlayamıyor insan
(237 puan) tarafından
Oyle cnm tuhaf tuhaf insanlar var valla bnim 4 cicugum olsa ya evde birakirim yada gitmem insanlari rahatsz etmeye ne hakkim var
0 oy
(733 puan) tarafından

Daha yeni dogum yapmışsın normal bende ilk zamanlar öyleydim onların biraz düşünceli olması lazım lohusasin sonuçta ama bosver yine de yüzünü asma güler yüzlü ol

(237 puan) tarafından
Oyle yapmaya calisiom cnm cok zorlaniom ama halilarim beyaz merdivenimj dun yikadim simdi yine ayni olmus usutmusum ztn
0 oy
(854 puan) tarafından

Bu çok normal senin evin batıyormuş benim evimi bile batırdıkları yok ama birileri geldi mi huzırsuz oluyorum çünkü daha bebekli hayata alışamadım bebek 6-7 aylık olsun ondan sonra gelsinler istiyorum. Kızım hıysuzlanyor bi geln oldu mu gazını fln çıkaramıyor uyumuyor ayağa dikiyor bizi ben de ter içinde kalıyorum.

(237 puan) tarafından
Haklisinda nerde anlays cnm yetmio oyuncak bebek gbi oglumla oynuyolar bsy desen yanls anliolar her gelen bi akilda biri ustunu kapatio usur diye biri kapiyi acio sicak diye hasta olacak diye bn korkuyom hastalansada bakamadin hasta ettin dicekler
(854 puan) tarafından
Ay evet ya şu bebekle oynama işi çok canımı sıkıyor :(( dün eşimin iş arkadaşı geldi okumuş görmüş kadın dokunmazlar bebeğime diyordum geldi evirdi çevirdi çocuğumu deli oldum.
(237 puan) tarafından
Bsy desen de abartiyo oluyon birakin nsl buyutrsek buyutelim her gelen bi akil verio
(854 puan) tarafından
Aynen öyle evde tek başımıza gayet huzurluyuz kızımla güzelce de büyütüyorum çok şükür.
(237 puan) tarafından
Bnde ole cnm bn ztn yegenlerime falan cok baktim biliom bebek bakmayi ama anlamiolarki biri gelio uzerini iyice kapatiyo terletio oburu gitmis sicak diye cami acmis deli oldum
(854 puan) tarafından
Allahım yaa hasta edecekler çocuğu :@@
(237 puan) tarafından
Hasta oluncada sn yaptin derler cnm insanlar bole iste
0 oy
(4,287 puan) tarafından

Bende öyleyim canım boyuna sürekli misafir gelmek istiyo gelicekler bi şekilde tamam ama sürekli her hafta sonu misafir agirliyorum bir kızım var 3 yaşında birde 45 günlük oğlum zaten evi zar zor topluyorum bazen toplayamiyorum bi'le bide bi misafir gelince ortalık dagikiyo eteklerini silik hic biseye dokunmadan gidiyolar  nasıl sınır oluyorum..  dün akşam bana baya misaifr geldi 14 kişiydik çocuklar hariç Su an ev savaş alanı oyuncaklardan basmaya yer yok tezgah artık görünmüyo ve ben yorgunluktan sadece yatmak istiyorummm..

(237 puan) tarafından
Ayyy cnm Allahtan burda cok misafr gelengi yok aslinda cok severim bn misafri ama yeriyle ve adabiyla geleni.bizim memlekette gelen misafr yedginj yikar gider burda hc ole bi adet yok.daha cok hizmet bekliolar
(4,287 puan) tarafından
Dün den beri ben hala toplamadım cesaret edip bulaşıkları he :) benikda arkadaşlarım falan geldiğinde iyle toplarlar ama kayinvalidemler onların akrabaları geldiğinde hiç birseye ellerini sürmezler bir bardak çaylarını kalkıp almazlar hep hizmet bekler
(237 puan) tarafından
Valla cnm hamilelikten once hic bulasik birakmazdim yemek yaparkn bile bi taraftan yikardim hamile kalinca hep sabaha kalirdi Allah affetsinhalin olmayinca suyunu bile alamiosun oyle misafrlere de gelme diyemiosun vicdanlarina kalmis kalkip yaomalari
(4,287 puan) tarafından
Öyle valla canım 2 çocuğum var insan bekliyor açıkçası herkes bi işin ucundan tutsun diye.. dün akşam kayinvalidem ablası görümcem onun kayınvalidesi falan geldi ev mahvoldu onun öncesinde eşimin arkadaşları eşleriyle geldi düşün 7 çocuktu ama sağolsunlar heryeri topladılar bulaşıkları hakettiler öyle gittiler vicdan dediğin gibi başka hiç bişey degil
(237 puan) tarafından
Gelin dgl mi yapsin gozuyle bakiolar sanki gelinin cani yok hic yorulmuyo
0 oy
(105 puan) tarafından

seni cok cok iyi anlıyorum canım bende aynıyım hamileyim yeteri kadar iş yapamıyorum ve görümcemgil gelir odaya oturdukları yerden kesinlikle kıpırdamazlar cayj meyvesi faln bazen yemege gelirler yorjluyorum sadece eltim yardjm eder heryeri temizler gider oda sürekli gelemiyo dogumdada aynısını yapacaklar eminim bnm suanki düşüncem kimseyi kabul etmek istemiyorum habersiz gelirlersede odadan cıkmıcam cocugumla bas basa rahatca yatırım rahatca emziriim kalabalık bi ailesi var esimin aynı görümcemin 4 cocuk digerinin 3 hepsi nirbirinden fena kendi evlerinde bişy dökmezler temizlerler faln ama benm eve gelincede evi yerle bir edrler moral bozsam esimi kırıyorum bişeh demeynce tepeme cıkıyorlar nabacam bilmiyorum 

(237 puan) tarafından
Aynn dedgin gbi cnm bn cagrmiom ztn habersz geliolar cocuk emziriosun kocalarida gelio emziremion.dedigin gbi bnim eltim de gelince kalkar is yapar ama gorumcem hep hizmet bekler.ne var ne yok alim hazir yiyim is yapmim tembelin teki.ama sn ona gt sadece cay demlicek bile olsa gel yardim etsene der hemen cayin bitse dolduruyum yada bi daha icer msn falan demez
(105 puan) tarafından
aynı canım aynı benm başımda öle 3 tane 1 ay öncesi kayınnam gil bizdeydi hepsi toplandı geldi yemekge ve habersiz nese yedik eltimle topladık cay koydum esimin dayısı ve ogluda geldi caya aramış kayınnam gili bana sölemiyorlar cocuklarla beraber 26 kişi oldu evde eltim caya bile kalmadı kalabalık oldu sende hamilesin yorulma dedi bise cocugu hasta gittiler cay döküyorum 2odada tıklım tıklım cayı kaldırdım caydanlık bekler icerde kalkıp getrmediler nese meyve hazırladım yedik  daha sora ortada kalkalım dediler kalkadken sorayı mutdaga masaya koydular gittiler tek başıma topladım insan yedigin seyi toplarda öle gider hadi ikisinn cocugu var 1 hic cocugu yok yerinden kalmaz su getir cay döküyrum acık olsun az bi demli olmuş bunu acıver falan filan deli oldum o gün de nabacaksın
(237 puan) tarafından
Bi tane gorumcem var ama 10 taneye bedel.kaynanamda ayni hamileykn yemege cagrdum dedim simdi gelir yardim eder sofrayi serene kadar gelmedi seslenmedim  ama cok sasrdim.bulasida yardim etmedi.eltimi cagrdim bi gunde kadin geldi birlikte yaptik yemegi gorumcemde aradi caya gelicm tm dedim.yemek yemeden geldi sofraya oturdu.onceden soyle bari ona gore yemek yapim guc bela yetti yemek.elini hc bsye atmadi gtti oturdu eltimle birlikte sofrayi kaldrdik.kadin bn hamileyim diye butun bulasiklari yikadi
(105 puan) tarafından
aynı aynı benm böle 3 tane işte geldilermi ölürüm yorgunlukdan habersiz gelirler eltim gili yemege cagırdık baktım görümcemin biri daha geldi kalkmadı demesinler diye kalkdı mutfaga sandalyeye oturdu bize baktı
(237 puan) tarafından
Ayy Allahim hepsi ayni demekki :)
(105 puan) tarafından
demkki aynı ama abim evlennce esine ben öle olmucam elimden geldiginn fazlasını yapacam
0 oy
tarafından
O da ne ben dogum yaptim, görümcem sozde yanima gelmiş, yesin icin şifa olsun. Ben yayaktayim hala 2. Gunumuz evde, iyiyim ama pek ayakta durmuyorum. Geldi, kaynanama
 Yukari cikti,ogle vakti cocuklar acsa aksamdan yemek var isit karinlarini doyur dedim. Gitti cocuklarini kendini doyurdu, bende ne bilim öyle birsey yoktur bizde, bir yabancida olsa yardim edilir. Neyse geldi yanima sen dinlen dedi asagi annesine indi, bende baya bi zaman geçti mutfaga su almaya gittim, butun bulasiklarini sen lavoboya koy git. El insaf makina var oraya koyacagina durula makina koy. Bi sinirlendim dedim afedersiniz ates bende, ben niye acmisiniz diye soruyorum ki neden birde bundan dolayi bu halimle uzuleyim. Bilmemezlikten mi, insani keriz yerine koymak mi ben kimseden birsey anlamadim arkadas ;)
(237 puan) tarafından
Ayni gorumcem hepsi mi ayni bunlarin ya yuh valla bizim kizlarin cocuklari var diye gelinin evine gitmiolar normal gunde bile yazik evini dagitmasinlar diye.bizimkilerde yeni dogum yapmissin dikislerin acio gozuyle goruyo yurumekte zorlaniom karnimi tutarak yuruyum daha hic aldrmadan ogluna cay doldurtuyo kizi evi darmadagin etti.kucuk bebegim var bn mikrop kapmasin diye kendim dokunurken dikkat ediom kizi corapla dusarda dolanmis bebegin battaniyesine basio valla deliriom
tarafından
Canim düşüncesiz böyle insanlar, benim yengelerim dogum yapinca faydam olacaksa giderim, eger cocuklarimla zarar vereceksem hic gitmem. Normal sartlarda da boyleyim ben. Biryere gidince cocuklarimin hepsini götürmem. Hangisi kucuk ise o gelir, oda yanımdan kalkmayacak sekilde tembihlerim ondan sonra gelmesine izin veririm. Annem hep der biryere misagirlige gidince muhabbete dalmayin, surekli gozunuz kulaginiz çocuğunuz da olsun, ev sahibi ikazda bulunmadan siz cocugunuzu uyarin. Gercekten oyle. Bizim tv unitesi mubarek cok büyük, kapagi camli tum rafları cam, gelen oluyor cocuk aciyor camı icinde ne varsa indiriyor anne babasi yaninda oglum dur uzerine birsey duser diye endise etmiyor. Ben orda uzerine birsey düşecek diye korkarken gule gule cocuga bakiyorlar.
(237 puan) tarafından
Haklisin cnm iyle misafri de kabul etmek istemiosun iste herseyi kirip dokuyorlar nsl kabul etcen en iyisini yapiosun hic kimse arkandan kotu konusmaz bari
tarafından
Ee gelcez diyorlar gelme demek ayip olur iyisi kotusuyle idare ediyoruz baska yapacak birsey yok :)
(237 puan) tarafından
Haklisin cnm ancak soylendigimizle kaliyoz :)
0 oy
(264 puan) tarafından
Hamile değilken ben de seviyordum insanlar gelsin gitsin. Hamileyken gün vardı aile arasında valla nasıl zor geliyordu 3-5 çeşit ikramlık yap bütün evi temizle hizmet et sonra ev zaten yine kirleniyor birsürü bulaşık. Valla kolumun ağrısından uyuyamadığımı hatırlıyorum. Lohusayken de uykusuzluktan misafirin karşında gözlerim kapanıyordu. Yani sende bir sorun yok insan hamileyken de lohusayken de misafir ağırlamakta zorlanıyor sana yardım eden kimse yoksa. Öbür türlü kendini iyi hissederken neden misafir istemeyesin ama hamileyken lohusayken insan zorlanıyor ondan canı istemiyor.
(237 puan) tarafından
Haklisin cnm ama anlays yokki oglum gece 2 den sonra hic uyumuyo biliolarda bide diolar o yatinca snde yat gitmesseniz nsl yatim
(264 puan) tarafından
Evet bilmez miyim. Evime misafir geldi neyse evimi gezip görmek istedi ben de çamaşırları topladım görmesinler diye yatağın üstüne koyuverdim kapıyı da kapattım. Yatak odası biraz dağınık en iyisi orayı gezmeyelim dedim evimde de başka bir şey yok yani bir de 2 balkon var birini yikayamadim. Neyse bana hemen dedi bebek uyuyunca iş yapacaksın sen de. Emredersin olur diyesim geldi de güldüm geçtim. Valla çocuk uyudukça devirdim kafayı ben de dinlendim halim oldukça da işimi yaptım. İnsanlara yaranılmıyor zaten. Sen de kendini çok yorma hizmet edeceğim diye. Eşim mesela misafir gelince bana hep yardım etti sağ olsun hem öncesinde hem sonrasında. Sen de eşinden yardım iste kendisi yapmıyorsa söylemeden hayat müşterek sonuçta.
(237 puan) tarafından
Ahh cnm sirf o milletin lafi yuzunden kalktim bu sogukta merdiven yikadim.annem kizio niye yikion daha iyilesmeden diye suan wc ye giderken agliom resmen usutmusum ama milletin lafi o kadar cokki.guya kucuk cocugum var evi kirleten yok ama sagin solun cocugu gelio eve dokuo saciolar sonra gidiolar.gunler ztn kisa bebegi emzirmem saattlerimi alio kucuk cunku dinlene dinlene emio.nsl uyuycam ki bn yetmio bi de herseyi laf ediolar.gorumcem bn 1 hafta sonra ayaklandim diye soylenio bn hemen bi gunde ayaga kalktim canimin kiymetini senin gbi bilmem falan ayy sinir oldum kendisi tembelin onde gideni bi evini silip supurmeye kaynanami goturuyo
(264 puan) tarafından
Aman boşver madem yardım etseydi sana canı kıymetli değilse. Takma kimseyi kafana herkes konuşuyor işte. Emzirirken yapamıyorsun doğru düzgün ev işi. Teyzem anlattı bebeği evde bırakıp bahçeye iş yapmaya gidermiş gelene kadar çocuk mosmor ağlamaktan. Biz de öyle mi yapalım ev işi yapacağız diye bebek harap mı olsun Allah aşkına. Herkes de biliyor bebek emzirirken ev işi yapmak zor yine de mana bulacaklar illa. İnsanlıktan anlamayanı salla gitsin bırak kim ne derse desin.
(237 puan) tarafından
Haklisin valla cnm insani sinir etmek icin ugrasiolar evini pislik goturuyo halbuki bna laf soyluyi

İlgili sorular

14 cevap 193 göst.
24, Eylül, 24 YiğitinAnnesi ❤ (1,707 puan) tarafından soruldu
12 cevap 531 göst.
2 cevap 165 göst.
12 cevap 406 göst.
24, Ağustos, 24 misafir tarafından soruldu
9 cevap 326 göst.
19, Temmuz, 19 gizmakbs (208 puan) tarafından soruldu
5 cevap 275 göst.
14, Temmuz, 14 Maviş kelebegim (138 puan) tarafından soruldu

31,417 soru

303,991 cevap

542,507 yorum

3,445 kullanıcı

Kategoriler

...