Kizlar kizim evlilik cuzdanini karalamis yeni gordum kimlik icin basvuru yapcm suan kimlk yok hastaneye gitcektm cuma gunu bi sıkıntı olur mu acaba
Bizim burada cüzdan istemediler sistem de görünüyor zaten
Bende bebişleriyim diye basmış imzayı
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın