1,249 göst.
(612 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi

Kızlar  ben 5 yildir evliyim  iki kızım  var biri 2 yasinda biri 2 aylık  kaçarak  evlendim hayatımdaki en büyük  pişmanlığımdır bu bunun gibi biriyle evlendiğin için  lütfen kötü  yorum yapmayın iki çocuk  yapmayaydın demeyin hatamın farkındayım evlendiğim zaman eşim bana çok iyiydi davranış olarak falan hala beni sevdiğini sanıyordum ta ki evliliğimizin birinci yılına kadar kendi kendimi kandırmışım meğerse bekarken  sosyal medya kullanmıyordum bir gün  eşim benim adım ve soyadımla aynı olan bir hesabı gösterdi sen mi kullanıyorsun dedi hayır dedim ve başka biriydi fotoğraflardan anlamıştı sonra evlendik 1.yılda beni o kızla aldattığını  öğrendim mesajları yakaladım kız  demişti ki nişanlıydın  sen ne oldu bu da sevmiyordum ayrıldım diye mesaj atmıştı hatta buluşmuşlar falan kavga kıyamet tabi kalkıp babamlara gittim tabi babam arkamda durmadı çok direndim ama beni zorla o arabaya bindirip gönderdi sonrasında devamı geldi sürekli mesajları yakalıyordum ama hep bi bahane tabi ben inanmıyorum ama başka çarem  yok babam gelme diyor kimse arkamda durmuyordu son bir yildir yine eskisi gibiydi ama kiz konusunda birşey görmedim telefonunda . Köyde  oturuyoruz eşimin çok yakın kardeş bildiği bir arkadaşı evlendi ve bizde eskiden tanışıyoruz abim gibi severim çok efendi biridir ve bizde sağdıç  olduk köy  gibi bir yer ya gelin hanımın  yanına bi gideyim birseye ihtiyacı var mı gibisinden dedim çok cana yakın  çok sevdim kendisini konuştuk falan eskilerden esra aslında dayanamıyorum seni kardeş gibi gördüm  ve bu ihaneti saklayamam dedi şok oldum tabi ben meğerse eşimin arkadaşı eşine anlatmış esrayı hep aldatıyor sürekli kafelerde kızlara geziyor hep huzursuzlar esra telefonda çok mesaj görmüş  gibisinden anlatmış eşine kaç defa uyardım evlisin  çocukların var yapma yazık dedim ama dinlemiyor demiş keske olseydim ölüp  ölüp  dirilseydim ama duymasaydım bunlari yarım saattir yazmaya çalışıyorum annemlere anlatsam sen kendin kaçtın  çek derdini diyecekler kimsem de yok doluyum hem de çok doluyum sizlerle içimi dökmek  istedim ne olur hakkınızı helal edin :(

41 Cevaplar

0 oy
(202 puan) tarafından

Bacimm ya kiyamam Allah yardimcin olsun ne diyeceğimi bilemedim cok kotu oldum Üzülme Ne olur yavrularin var onlar için dik durmaya çalış Allah ıslah etsin eşinide sen üzülme  Rabbim büyüktür :(

(612 puan) tarafından
Canım inan ağlamaktan gözlerim yanıyor biliyorum eve geldiğinde bahsetsem bile hiç takmayacak beni bıktım  usandım artık
(202 puan) tarafından
Boşver bacim oluruna birak yine diyorum sen kendini üzme  bizde senin baciniz konuş kafano dağıt Allah büyüktür bol bol dua et dualarim seninle
(612 puan) tarafından
Allah razı olsun canım ama yediremiyorum oturup oturup ağlıyorum  kizim var 2 yasinda agladikca anne der sarılıp ağlar hep :(
+2 oy
(258 puan) tarafından
bence  sen biraz kendine bak  sacni basni yap makayajini yap güzel yemkler yap ama ona ilgi gosterme başka caren yoksa onu kendine döndürecek sin bakimli guzel koklu guzel yemk yap mutlu ol ama ona yanaşma o yavas yavs yanaşacak sana
(280 puan) tarafından
Tekrar anne aynen oyle kapatiyolar zorla sonra gotu basi acik biton makyajlilara bakior edepsizler
(3,083 puan) tarafından
Allah ıslah etsin öylesini güzelim karıları dururken haram peşine koşan erkek sadece cinsiyeti erkek işte adam değil insan hele hiç değil
(280 puan) tarafından
Kiz bizlerde yan gozle bile bakmayiz kocamiza ihanet etcez die aman allahim rabbim eslerimizi dogru yoldan ayirmasin dunyanin en kotu olayi bence :/
(3,083 puan) tarafından
Aldatan kadında var ama erkek hep daha fazla ne yazık ki hiç bir kadının başına böyle bir şey gelmese keşke en kötüsü bile haketmez çünkü böyle birşeyi
(280 puan) tarafından
Aman aldatan kadınlarida allah bildi gbi yapsin ne diyim  evey canim ya okurken bile uzuldum ne malum gelmeyecegi ben kimseye guvenmiyorum artik
0 oy
(591 puan) tarafından

Çok zor bı durum Allah yardımcın olsun:(

(612 puan) tarafından
Amin insallahhh
0 oy
(1,758 puan) tarafından
 Pislik adi herif. 

Elindeki kadını mutlu etmeyi beceremez, 

Kendi karısına yetemez. 

Orda burda karı kızla gezer. 

Boynu kopsun :/
(612 puan) tarafından
Geçenlerde bana dedi ki tartıştık falan seni sevmiyorum iki kızım  var onları  kimseye muhtaç etmem ama senin bir liralık  ihtiyacını  bile karşılamam git babanın evine ama babam  kabul etmiyor
(1,758 puan) tarafından
Kurban olsun snn haram tırnağına.
Pis mikrop.
Nefret ediyorum böyle adamlardan nefret.
Kurban olsn sana.
  
Tınlama hiç. Ağlayp nereye gidiyim falan deme.
O varken ağlama en azından. Seni mutlu görsün ama ona karşı değl.
Ya boynunu bi çevirip bi kerese gebertceksin varya fitil oldum ya.
(612 puan) tarafından
Onun karşısında bir kere ağladım ben ağlama senden nefret ediyorum dedi sesin gelmesin bana dedi
(1,758 puan) tarafından
Yetersiz herf ya Allah sna bi kapı açsın inşallah
(612 puan) tarafından
Inşallah canım insallah
(341 puan) tarafından
Kurban olsun sana ins doğru yolu bulur
(612 puan) tarafından
Insallah canım
(341 puan) tarafından
Senin kocanin gozu dışarda canım sen ne yapacanki Allah yardım etsin sana
0 oy
(1,062 puan) tarafından
Çok üzüldüm canım ya Rabbim öncelikle yardımcın OLSUN. Allah eşini ıslah etsin. Sen yinede dik durmaya calis ve ne olursa olsun ailene anlat belki düşündüğün gibi olmaz sana sahip çıkarlar. Sonuçta her insan hata yapar ana babada olsalar onlarında hataları var. Sakince ailene anlat inşallah destekçim olurlar cnm
(612 puan) tarafından
Canim ilk gittigimde cocugum yoktu babam hicbir sekilde kabul etmedi 2 gün  orda kalmama izin vermedi o evden kefenin çıkacak dedi başka bisi demedi beni gönderdi diye abinle kavga etmişlerdi abime demişti ki çok istiyorsan git al bacını kapıma gelmeyin ne yapıyorsanız yapın  demişti abim aradı  gel gidelim bir yerlere  bir ev tutarız ben sana bakarım dedi ama kıyamadım ona da :(
(1,062 puan) tarafından
Ah canım ya Allah yardımcın olsun. Ama böyle bı insanla da ne zamana kadar... Rabbim eşine hidayet versin inşallah.  Ne diyecegimi bilmiyorum. Ama şunu soylim anında olsa en azından arkanda biri var bunu unutma. Kadın olmak ezilme mizi gerektirmez . Her türlü ayakta durabilir iz yeterki Rabbim elimizden tutsun.. eşinle konuştun mu bu konuyu ne diyor inkar faln ediyor mu
(310 puan) tarafından
Abinle mi konussan acaba belki babanlari ikna eder 2 cocukla sokakta mi birakicaz diye. Allah yardımcın olsun insallah baban ikna olur
(612 puan) tarafından
Inkar ediyor neymis  arkadaşı onun telefonundan sevgilisiyle konuşmuş palavra anlayacagin
(1,062 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun cnm ne denir ki baska
0 oy
(83 puan) tarafından
Keşke sana demeseydi ah allah yardımcın olsun sen zaten biliyordun mesajları yakaladım demissin bir daha başkasından ağzından duymak daha zor
(612 puan) tarafından
Ben bu kadar herkesin icinde yapacak kadar ******** olamaz utanır  derdim ama yanılmışım  herkes biliyormus zaten
(83 puan) tarafından
Boşver bacının yaptığıyla kalsın  odaa ahirette ne yapacakk
(612 puan) tarafından
Yaşattıklarını  yaşasın  istiyorum içim  nasıl yanıyorsa nasıl ağlıyorsam o da benim halime düşsün  insallah
+1 oy
(2,170 puan) tarafından
Anlamıyorum böyle bir halt yiyeceksin neden gideni geri getiriyorsun 
(612 puan) tarafından
Gelip yalvardı resmen babama hersey benim suçum bir daha boyle birsey olmayacak karımı alip gidicem ama tabi ben baba hicbirsey dedigi gibi olmayacak yine devam edecek dedim ama babam inandi ona ve unutamıyorum kolumdan tutup o arabaya bindirdi beni
(2,170 puan) tarafından
Babanın da işine geldi milletin ağzına düşmektense bir boğaz beslemektense pişman olan damada geri vermek tabi... hadi onu anlarımda ölün çıkacak o evden ne demek ya hata yapmış olabilirsin kaçmakla ama babanın parcasisin sen nasıl vicdandır bu
(612 puan) tarafından
Kendin baştan düşünecektin diyor yahu ne zaman öleceğimi bilsem zaten mezarımı kazarım da nerden bileyim neyin ne olacağını
(2,170 puan) tarafından
Allah babanın kalbine merhamet versin. Bu devir de bu kadar acımasız olamaz
(612 puan) tarafından
Inşallah ama sanmıyorum o sebeple gelme bu kapıya dedi asla kabul etmeyecek biliyorum
(2,170 puan) tarafından
Kocanla konuşup bir yola girseniz gözünü korkutsan ayrılalım madem diye geri adım atmaz mi?
(612 puan) tarafından
Ayrılalım diyorum hadi kalk gidelim avukata diyorum ama tmm git davayı ac diyor
(2,170 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Sakın öyle bir hata yapma sen açarsan nafaka alamazsın uyanık biliyor durumu yada baban arkanda olmadığı için gidemez düşüncesi var kafasında kafası kirilasica tövbe estağfurullah
(612 puan) tarafından
Zaten onu bildiği için git ac ben açmam dava diyor
0 oy
(1,326 puan) tarafından
Ahhhh boyle bi hikaye okudukca hep agliyorum bende boyle sorunlar yasadim nasil kirildigini napicagini sasiriyor insan bende oyle doluyumki anlatmaya kimsem yok icim yanip yakiliyo(
(2,170 puan) tarafından
Kurban olsun sana kocan
(612 puan) tarafından
Içimizde aynıyız  desene :(
(1,326 puan) tarafından
Kacmisiz ama hata yapmisiz geri donusu olmayan hatalardan seni babanlar kabul etmiyor benimde baba rahmetlik oldu kardesim asker gidicek hasta annem var kalmisim oyle ortalikta hic biryere donusum yok sadece cocuklarima siginip onlar icin duruyorum
(612 puan) tarafından
Geri dönüşü  olmayan bir yola girdik hele çocuk da varsa işler daha da zorlaşıyor
(2,170 puan) tarafından
Yada ağır bir sınavdan geçiyorsunuz Rabbim kurtarsın
(1,326 puan) tarafından
Aynen canim Rabbim yardimcimiz olsun
0 oy
(1,178 puan) tarafından
Allah yardmcn olsun kardesim üzüldüm.  Allah o kocanada hideyet versin aklini basina getirsin tövbe etsin insallah 
(612 puan) tarafından
5 yıl  oldu hep idare et dedim kendi kendime ama nerde  :(
0 oy
(2,171 puan) tarafından
Allah islah etsin dogru yola getrsin burdan snra ne denir ki. Git diyemeyiz gidecek kapin yok hayat ne yazikki biz kadinlar icn hep cok zor Allah senin yardimcin olsun cocuklarinin hatrina esini dgruya yoneltsin ins. Namaz kilip dua  edicen anca icini ferahlatrsin baskada caresi yok malesef cok uzldm durumuna :(
(612 puan) tarafından
Allah razı olsun canim
(2,171 puan) tarafından
Cumlemizden ins
0 oy
(1,808 puan) tarafından
Ne diyecegimi bilemediim allah kahretsin onu 2 kiz babasi birde. Ayni durumdayiz bende kacarak evlendim 4 yildir evliyim ailem.asla hicbir kavgada arkamda durmadi dayak yedim otur dediler. Bizimde 2 ysinda bi kizimiz var diger kizimizda 1 ay sonra dogacak. Ben esimin telefonunda erkek arkadaslariyla sacma sapan terbiyesiz muhabbetlerini gordum video izledigini gordum yikildim aldatmaktan farki yoktu benim icin seninkisi bide bulusup gezip tozuyor yurek dayanmaz allah sabir versin kuzum. 
(612 puan) tarafından
Yürek dayanmıyor valla içim  yanıyor boyle allahım ne suç  işledim diyorum ne suç  işledim de boyle bir sınavdan geçiriyorsun beni
(1,808 puan) tarafından
Oyle dusunme bosver kizlarina odakla kendini bosver naparsa yapsin. Eninde sonunda anlar kizlari vsr hic dusunmez mi insan ya.
(612 puan) tarafından
Eninde sonunda anlar ama ne fayda
(1,808 puan) tarafından
Orasi oyle allaha havale et bacim bende oyleyim eve kuma getirse gidecek kapim yok o derece napalim. Kizlarimiza adiycaz kendimizi sukur bzimki suan iyi ustume titriyor gelisme var zaten oyle buyuk seyler yapmadi telefondandi tek akillandi ama yapsada ailem korumaz istese yapar nasilsa gidemiyo diye. Allah islah etsin. Bol bol istiğfar duasini oku iyi gelir insallah.
(612 puan) tarafından
Kuzum keşke kuma getirse valla bazen diyorum keşke birini alıp gelse de gitsem babam diyordu ki anca üstüne birini getirsin gelirsin yoksa unut kefeninle çıkarsın diyor sürekli
(1,808 puan) tarafından
Ee bu kizlarla gezip tozmak neymis ustune getirmek olmuyor muymus iyi o zaman sende elalemin adamlariyla gaz toz carsida pazarda adin hemen nasil cikar ama oyle seymi var ya babanda ayip ediyor. Benimde babam oyle annem cogu zaman babama demiyor bile olanlari bazen diyorum keske olmasaydi daha iyiydi.
0 oy
(275 puan) tarafından
Ne demek kınamak Allahın kime ne yaşatacağı belli olmaz ki kimsenin hakkı yok seni eleştirmeye. 

Sana ne yap desek boş mecbur değilsin ama kendin işe girip çalışıp ailene bakabilirsin ama yanında birinin olması lağzım hiç mi teyzen halan dayın yok sana destek olacak. Kimsesizlipi Rabbim kimseye yaşatmasın 
(612 puan) tarafından
Varlar ama yok gibiler amcalarım dayılarım 5 yildir birgün aramadılar bile beni arasam 2 dk konuşup kapattılar  telefonu
0 oy
(983 puan) tarafından
Canım eşin tarafı? Anlat onlara Anası babası yokmu bunun git şikayet et. Mesajları kaydet. Fotografları kaydet kanıtlı bir şekilde anlat.  Ben onun için ailemi sildim sevdiğim için de geldim de ama o donup de suratıma bakmıyor de. Ana baba yoksa amcası dayısı halası teyzesi yokmu anlat ? Ailen sana kırgın o yüzden istemiyorlar. Onları da anlıyorum ama sen onların evlatlarisin içleri nasıl el veriyor...
(612 puan) tarafından
Kuzum kaynana kayinpederle beraber yaşıyorum onara söylüyorum herşeyi gösterdim numaralara kadar ama tek erkek evladımız  yapmaz boyle şeyler diyorlar başka da bisey demiyorlar
(983 puan) tarafından
Ee öyle yapmıyorsa neden bunları yaşıyorsun ki? Ya anne baba yetmiyorsa etraftakiler anlat yoruldum artık beni aldatmasından de? Tek çocuk mu yoksa tek oğlan mi? Varsa kardeşleri anlat.
(612 puan) tarafından
Iki ablası var onlar çok konuştular da esra yalan söylüyor diyor
(983 puan) tarafından
Canım kanıt diyorum kanıtla.  Hiç birşey yapamaz kanıtlayınca
(612 puan) tarafından
Kuzum zaten onlarda biliyor ne yaptığını ama içinde yok sonucta
(983 puan) tarafından
Ne diyim canım birşey diyemiyorum o zaman.
0 oy
(2,081 puan) tarafından
Rabbim yardımcın olsun canım.  Boylelerini yılanlı kuyuya atacaksın  bagıra bagıra geberecek haysiyetsiz ******** adi pislik nefret ediyorum varya

 Evde gül gibi karın helalin dururken pis doyumsuz neden dışarı  kayar gözün.. disari kayan gözü çıksın oylelerinin nasil sinir oldum anlatamam ya
(612 puan) tarafından
Kaynanamlarla beraber oturuyoruz 2 aydır doğum yapmışım sürekli ayrı yatıyor babası ve annesinin yatağında annesi kızmış neden karının  yatağına gitmiyorsun demiş o da anne esra çocuk istemiyor ben o odaya gitmem demiş terbiyesiz haysiyetsiz neymis hemen hamile kalacakmışım
(2,081 puan) tarafından
Daha bu yaşattıklarına rağmen  cocuk istemeni mi bekliyomuş.. durumun cok zor kuzum Allah yardimcin olsun birlik oturmak da çogu açıdan iyi degil
(612 puan) tarafından
Düşün  sprial falan takmim  diye merkeze gittiğimizde sürekli dibimde  eve gelene kadar
(2,081 puan) tarafından
Kac yasindasin canim genc gorunuyosun daha
(612 puan) tarafından
22 yaşındayım cnm
(2,081 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun insallah canim cok zor
0 oy
(1,222 puan) tarafından
Canim kendini kacarak evlendim diye pismanlik yapma artik olan olmus bundan sonrasina bak sen. Senin esin disariya meyilli ve yasak olan ona daha hos geliyor. Seni suan esten ziyade cocuklarinin annesi olarak goruyor. Senin yapacagin kadinligini kullanman. Bu konuda koy yerinde oldugundan sana karsi olabilir ama heran her zaman bakimli ve hos görün. Ayrica koydeki isler mesakketlidir herseyide sennustlenme. Bahce veya ****** falan bakiyorsaniz o da baksin. Yani seni bu kadar hazirda ve kolayda gormesin. Ailenin tutumuda yanlış. Hata yapmis olabilirsin ama sen onlarin evladisin seni her halinle kabul etmeliler.
(612 puan) tarafından
Zaten çocuklardan dolayı yapamıyorum bir işe  yaradığın zaten yok ne iş yapıyorsun ki diyor
0 oy
(467 puan) tarafından
Allah esini sana muhtac biraksin melul melul gozunun icine baktirsin insaAllah bu yaptiklarinin hesabini sorsun... dusunmek bile kotu yasamak nasil kktudur
(612 puan) tarafından
Allahım yaşattıklarını  onun yanına bırakmasın başka birşey istemiyorum kocalık yapamadı zaten başkasını doyurmaktan bu saatten sonra yapmaz yapsa da fayda etmez benim gibi öyle  bir çaresizliğe düşsün yeter
0 oy
(799 puan) tarafından
Zor durum yaa Allah yardmcn olsn baban arkanda dursa 2 tokat atsa esine keske oda durmaymca iyice egolanmis esin 
(612 puan) tarafından
Aynen öyle git yine baban seni gönderecek eşşek  gibi geleceksin diyor
0 oy
(807 puan) tarafından
Allah esini islah etsin insallah canim ne denir bilemedim. Kendi ayaklarinin uzerinde durma sansin yok mu. Kolay degil biliyorum ama. Ailende sahip cikmayinca esinde bunu bilince daha rahat yapiyor galiba boyle . Allah herseyin hayirlisini versin sasirtmasin insallah kimseyi.
(612 puan) tarafından
Inşallah canım ama babam kabul etmiyor ne olsa gidecek yeri yok diye düşünüyor iki gün  sana bakmazlar diyor
(807 puan) tarafından
O yuzden rahat. Seni kaybetme korkusu olsa. Belki anlar elindekinin degerini  diye düşünüyorum.  Ama bi yandanda karakteri boyleyse Allahtan baskasi yola getiremez diye de dusunuyorum . Allah yardimcin olsun insallah canim. Cok zor durum
(612 puan) tarafından
Karakteri boyle canım
(807 puan) tarafından
Allah islah etsin hidayet versin insallah canim sanada yardim etsin rabbim bol bol sabir versin insallah.  Gercekten zor durum dusununce.
0 oy
(3,083 puan) tarafından
Hay ben o adamın kafasına bilmem ne yapayım akılsız güzelce yuvan kurulmuş iki evlat sahibi olmuşsun daha derdine ne acaba senin  sen kocanın ailesine anlat bütün bunları çeki düzen versinler oğullarına 
(612 puan) tarafından
Tek evladımız birşey diyemiyor insan diyorlar bana
(3,083 puan) tarafından
Bu gün zaten asabım çok bozuktu temelli çıldırdım su yazdıklarını okuyunca tekse tek çocuk arkadaş ne demek bir şey diyememek ahlaksız çocuk mu olur vuracak ensesinin köküne sen kimsin lan diyecek ana baba yüz verirse yarın bir gün gayr-ı meşru bir bebeylede çıkar gelir
(612 puan) tarafından
Keşke çıkıp gelse diyorum inan ki cebine para koymuşlar vermişler altına  arabayı serseri
(3,083 puan) tarafından
Ah benim güzel kardeşim inşallah rabbim evlatlarının yüzüne baksın hidayet versin kocana inşallah aklı başına erken gelir iş işten geçmemiş olur ailenden yanada son bir şansını daha dene abine falan bir söyle belki kulağını çeker bir ise yarar
(612 puan) tarafından
Abim de ayrı bir köyde uzman çavuş diyor ki gel silahımı bırakayım  buralardan gidelim ne olsa babam kabul etmiyor diyor ama abime kıyamıyorum çok istiyordu bu mesleği onu öldüresiye döverim falan diyor bu sefer şeytan girer aklına birşeyler yapar adamdan sayarlar diye iste
(3,083 puan) tarafından
Iki ucu bo klu değnek
(612 puan) tarafından
Hem de nasıl kuzum yukarı  tükürsen bıyık  aşağı tükürsem  sakal
0 oy
tarafından
Allah yardımcın olsn canım öncelikle 

Dicem kendine bak güzel giyin süslen vs ama yapmana izin vermez bu tarz erkekler çünkü istediği kadın stilini dışarda bulup seni eve hapsedip her halti yer ama bnm karim yapamaz diyen yobaz bir kocan var sanırım. Ailen arkamda durmuyosa durmasın kadın olarak tek başına da yaşayablrsn 

İhanet en büyük ayrılma sebebi elinde kanıt var kişi de var eğer ayrılmayı dusnuyosan o kanıtlarla boşanma davası aç surunsun 
(612 puan) tarafından
Keşke öyle kolay olsa canım keske
(608 puan) tarafından
Söke söke al nafakani. Dellillerini topla.
tarafından
Keşke olmasın çıkar su keskeyi hayatından napmayi dusnuyosan onu yap
(341 puan) tarafından
Kolaymi hatice öyle 2 çocuğu var onları düşünüyor
Aileside arkasında değil kiyamam ya Allah yardım etsin
tarafından
Sen napardin ????
(341 puan) tarafından
Ne sen yapardin
tarafından
??????? Kolaysa sen akıl ver canim
(341 puan) tarafından
Biz konuşuyoruz canım Allah yardım etsin kocası ins doğru yolu bulur

İlgili sorular

7 cevap 584 göst.
4, Ocak, 4 Egm (1 puan) tarafından soruldu
7 cevap 534 göst.
8, Ekim, 2018 yagmur.kdtas (297 puan) tarafından soruldu
14 cevap 177 göst.
3 gün önce Ratas61 (319 puan) tarafından soruldu
16 cevap 320 göst.
4 cevap 251 göst.
5 gün önce Esmanurrr (861 puan) tarafından soruldu
10 cevap 334 göst.
6 gün önce HbMErtuğrulD♡ (983 puan) tarafından soruldu

27,076 soru

253,077 cevap

455,860 yorum

3,062 kullanıcı

Kategoriler

...