0 oy
920 göst.
Diğer kategorisinde (32,622 puan) tarafından
Kizlar cocuklar sizemi düskün babayami bizimkiler büyük kimseye düskün değil :D kücuk bana bagimli bensiz duramamz :D

22 Cevaplar

0 oy
tarafından

İkimizede düşkün 2 yasında oglum büyüyünce kime düşkün olur bılemem :)

(32,622 puan) tarafından
:) Kıısmettt
-Reklam-
0 oy
(2,266 puan) tarafından
Ikimize de düşkün aslında sadece babasından beni kıskanıyor burda ayrılıyoruz :D 
(32,622 puan) tarafından
Benim küçük abisindende kiskaniyo aşk yaşatmiyo bize :D
0 oy
(187,455 puan) tarafından

Gündüz bana akşam babayaydi bi ara a bu gunlerde hep bana hep bana :unsure:

(32,622 puan) tarafından
:D zor ama cok güzel bence
0 oy
(3,521 puan) tarafından

Haha büyük kimseye düşkün değil diyince aklıma eşimin kuzeni geldi 11 yaşında annenle baban boşansa kimin yanında kalırsın dediler oda teyzemin dedi haha :D

tarafından
Ahh ahh buda ıyimis çocuk teyzeci demek☺
(3,521 puan) tarafından
haha aynen :D
(32,622 puan) tarafından
:D bi degisik o ya ölsek umrunda olmaz duygusuz
(197 puan) tarafından
Ona göre sakın öyle bisey düşünmeyin
0 oy
tarafından
Büyük oglum bana düşkün ortanca oglum la kızım aşırı aşırı derecede baba aşağıdırlar 
(32,622 puan) tarafından
Vayyy demekki cok seviyolar :)
tarafından
Oyle boyle degil cnm sanki babası doğurdu ve sima olarak da ayni babalar
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Yapışıklarım ikisi de hele küçük resmen yapışık takılıyoruz:ermm:


(32,622 puan) tarafından
Kiz afedersin bi wc ye gidiyim sanki terketmsim gbi kapiya oturuyo anneeee annneee gören der bu kadin bu cocuğa napiyo :D
0 oy
tarafından
8 yasinda kziim tam bir babacı hic dayamaz yokluğuna 5 yasinda oglum bensiz yapamaz diğeri zaten küçük dqha 8 aylik☺
(32,622 puan) tarafından
Kizlar zaten babaya düskün olur kendimden biliyorum :)))))
tarafından
Aynen canim bende öyleyim genelde öyle oluyor hep☺
(32,622 puan) tarafından
Tabi canim :) babalar kizlarinin gözünde kahraman
0 oy
(1,664 puan) tarafından
Kizlar da babaya oglum da babaya ben belengazzz :)
(32,622 puan) tarafından
:D veeey mâlamine
(1,664 puan) tarafından
Ere valle ez belengazim :)
0 oy
(687 puan) tarafından
Gunduz bana aksam Babaya 
(32,622 puan) tarafından
:)))) özlüyolar napsinlar
0 oy
(201 puan) tarafından
Kızım 1.5 yasinda bu surecte esim iki defa goreve gitti bundan midir bilmiyorun ama bana daha duskun.. esimede duakundur ama bensiz yapamaz 
(32,622 puan) tarafından
Sana alisik demekki kuzum
0 oy
tarafından
Kızım babasına çok düşkün ya onu görende ağzı kapanmıyor 
(32,622 puan) tarafından
:D kizlar babaci olur tatlim
0 oy
(17,490 puan) tarafından

Genel de babasına düşkün sabahları uyandigimiz  da benim.ustumden geçip babasına gidiyor yüzüne dokunuyor uyansin diye 

Zaten ilk de ba ba dedi :D

(32,622 puan) tarafından
:D ahahhaha resmen ezip gecmis seni kiz bizim büyükte ilk kendi ismini söylemisti o kadar bize düsķun değil anneannesine düskün o :D
0 oy
(19,322 puan) tarafından
Babaya düskün. O yüzden gece hep babası ilgileniyor.
(32,622 puan) tarafından
:) bi ýonden guzel bisey
(19,322 puan) tarafından
Aynen kullanıyoruz bizde bu sevgiyi napalım ;)
0 oy
(8,779 puan) tarafından
Walla o an kimi kullanabilirse ona mesela benim elimden tutar ben kalkmadim mi gider babasinin elinden tutar dielim ki kaynanama gittik halalari cok guzel oynar oyalar onlardan bize hic gelmez bizim oglan 3 kagitci isine geldi gibi ☺☺
(32,622 puan) tarafından
:D en guzeli valla isini biliyor
0 oy
(65,018 puan) tarafından
sözde dilinde hep anne ama.babaci olduğu bal gibi ortada ☺️☺️☺️
(32,622 puan) tarafından
:D elosss hıh kizlar babaya düskün olur canikom ben pencerede beklerdim babami
(8,779 puan) tarafından
Buda isini fazla biloyor yav☺☺
(65,018 puan) tarafından
anneni mi babani mi cok seviyorsun diyorum babami diyo duruyo annemi diyo kirilmiym diye sıpam ☺️☺️
(32,622 puan) tarafından
:D ahahahah bak suna ya bide kiyamazmis eloş
(8,779 puan) tarafından
Hahah yorumumu farkli yere yazdini simdi anlayan ben ☺☺
(32,622 puan) tarafından
:D canin saolsun be seher
(65,018 puan) tarafından
ama burayada oldu ben bize sanmıştım ☺️☺️☺️
(8,779 puan) tarafından
Ahahah saol bacim ☺☺olsun elosta isini bilenlerden cidden burayada olmus ☺
0 oy
(16,494 puan) tarafından

Kzım 15 aylık olcak anneme duşkun :D

(32,622 puan) tarafından
Benim büyükte anneanneci :D
0 oy
tarafından
Büyük bıkmış la senden yat uyuda kafayı dinlesin çocuk :) :) 
(32,622 puan) tarafından
:D anlasamiyoruz siddetsiz gecimsizlik var la
0 oy
tarafından
İkiside bana baba şehir dışında çalışıyor genellikle tabi küçük daha bilmiyor yabancilasiyor babaya karşı büyük öpüp koklar boynuna sarılir
(32,622 puan) tarafından
:)  canim ya kiyamam
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Kiz babaya duskun bensiz her yerde dururda babasiz durmaz oglanda simdilik hem ona hem bana ileriye bakicaz:D

(32,622 puan) tarafından
:D  bakacaz bakalim
0 oy
tarafından
Benim ki baba manyagi. Babasi suan vana gitti biz kayserideyiz.  Alahim hergun baba diye aglayarak uyuyir hep gogsunde yatardi kalkip yorganina uzaniyor falan. Rabbim basimdan eksik etmesin canim esim. Bende cok ozledim ♡
(32,622 puan) tarafından
:( Ah canim beniiim kiyamam amin kuzum amin

İlgili sorular

+4 oy
40 cevap 1,202 göst.
29 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Memati (1,389 puan) tarafından soruldu
+2 oy
31 cevap 1,369 göst.
13 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Mys-2boys2girls (9,282 puan) tarafından soruldu
+2 oy
42 cevap 1,032 göst.
10 Nisan 2026 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (44,218 puan) tarafından soruldu
+3 oy
54 cevap 1,397 göst.
9 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,411 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...