380 göst.
(428 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar 32haftalik hamileyim ins oğlum olacak. Eşim hep vardiyalı çalışıyor gece gidip sabah geliyor ayda bir kez sabah gidip akşam geliyor ben de anneme yakın ev tuttum evimde tek kalamiyorum zaten ailem de bırakmıyor doğum yapınca da annem de kalcam bebeğe annem bakcam sonrasında öğretmen im çalışacağım. Kaynanam a da evim yakın ancak o çalışıyor bir ay calismadi kızım gel bende de kal hiç demez sabah erken arar ha uyuyomuydun der annemde mısın evinde mısın der annemde yım diyorum ha iyi Dior beni mi kontrol ediyor acaba? eşim çok anlayışlı bir insan herşeye tamam der beni hiç üzmez elinde geleni yapar annesinin söylediklerini eşime söyleyince sen takma aşkım boşver der naparsa yapsınlar der

4 Cevaplar

0 oy
(648 puan) tarafından

Sorun ne onu anlmafim

(428 puan) tarafından
Sorun şu neden bana sürekli soruyor annemde mısın evde mısın nerdesiniz die
(7,296 puan) tarafından
Evdeysen yanlizsan biseye ihtiyacın var mi diye sorucaktir canım yada gelmek isticektir yada davet edecektir..  Benim kayinvalidem de arar annem bende dersem tamam der ama yuzyuzuykende  annen yanındayken icim rahat oluyo  ondan soruyorum annen yoksa ihtiyacın bişey var mi diye sorucakt8m der
(428 puan) tarafından
Yok canım çalışıyor zaten bize gelmez o saate sadece kontrol ediyor sanırım sürekli annesinde mi diye
0 oy
(1,568 puan) tarafından

Ca İmam şimdi herkesin yaşam tarzı faklı belki işi bırakamıyordur sen hamile olmasan birileri için işini bırakır mıydın? Hem annenlerde kalıyormuşsun zaten emin ol sana orası daha rahat. Çalışmasaydı kaynanan gitmek dahi istemezdin anladın mı :)

(428 puan) tarafından
Aynen doğru diosun işini bırakmasın zaten.bir bir çıktı calismadi bı gün gel demedi  kalmam zaten desede ama kontrol de etmese keşke hergun
0 oy
tarafından

benim kayinvalidemde saat kacta ararsa arasin uyuyon mu der diyorum bu saatte ne uykusu ne bileyim aydin gececi sende uyuyondur diyo :) baska zaman arasin yine uyuyon mu diyo :) esimde en sonunda anne hani saatte ararsan ara uyuyon mu diyon biz hep uyuyoz mu dedi :) bende simdi onu arayinca uyuyon mu diyom

(428 puan) tarafından
Hahaha aynen sürekli uyuyom de gece uyumuyom gündüz uyuyom önce maj atta uyumuyosam ara de
0 oy
(4,709 puan) tarafından

Bence kontrol amaçlı diil araması ve her gün araması hiç aramamasından iyidir ne güzel arayıp hal hatır soruyor 

(428 puan) tarafından
Hal hatır sormak ayrı canım hergun sormak ayrı nerdesiniz nerde kaldın evinde mısın diye zaten normal olsa evimde kalırım eşim yok yanlız napcam evde korkuyorum doğum fln olcak die

İlgili sorular

5 cevap 352 göst.
22, Ekim, 2019 gizeynep (44 puan) tarafından soruldu
12 cevap 220 göst.
29, Nisan, 29 Bkt⚘ (5,043 puan) tarafından soruldu
6 cevap 167 göst.
24, Nisan, 24 *~* Queen bee ♥ ツ (324 puan) tarafından soruldu
17 cevap 209 göst.
19, Nisan, 19 Zeynoş (31 puan) tarafından soruldu

80,816 soru

2,131,815 cevap

7,044 kullanıcı

...