249 göst.
(128 puan) tarafından

image


Kademeleri var çok güçlüde esiyor ben bunu milyoncu gibi bi yerden aldım büyük bi yerdi ama bu cuma bim marketede geliyomuş onuda alıcam yedekleme :) bunu karşıma alıyorum yatıyorum ben nereye dönersem onuda oraya çeviriyorum küçük el vantilatörüm :) 

9 Cevaplar

0 oy
(2,224 puan) tarafından
Menopoza girer gibi buz koy bari her yerine o.ne kız fazlası zarar azla idare et bim a101 neredeyse bırak ihtiyacı olan alsin
(128 puan) tarafından
Yedekleme yapıcam bu kolay bulunan bişey değil
0 oy
(905 puan) tarafından
Ayyy çok iyi çok güzel bende alicam yaa dayanılmaz yoksa tşk ederim çok iyi bir fikir oldu 
(128 puan) tarafından
Karşıma alıp uyuyorum mis gibi :)
(905 puan) tarafından
Ayyy ayyy bana farz eşimin başını şişiricem Alicam :D zaten son 1 ay kalmış daha felâket hararet basmaya başlıyor
0 oy
(3,431 puan) tarafından
kucukken vardi bizim abimle ikimizin hep elimizdydi:)
0 oy
(2,091 puan) tarafından
annemin de vardi menapoza girdiginde almistik :D su siralar bana da lazim sanirim bayiliyorum sicaktan 
0 oy
(405 puan) tarafından
Canim isyerinde calisirken bende cok kullaniyordum ama bu direk yuze temas ettigi icin ben surekli hasta oluyordum bogazlarim sisiyordu uzun sureli kullanmayin bunun yuzunden yaz boyunca hasta bi is hayati geciriyodum güzel etki ediyo ama dikkatli kullanmak lazim:)
0 oy
(2,002 puan) tarafından
Ya bende heryerde bunlardan arıyorum ya bu cuma mı geliyor :))
(128 puan) tarafından
Aynen bu cuma geliyor
0 oy
(1,841 puan) tarafından

Bende kizima almayi dusunuyorum sicaktan uyumuyor agliyor uykusu var ama sinirleniyor uyuyamiyor diye kendini ordan oraya atiyo garibim :ermm: ama bime gelen 5 watt yaziyo cok dusuk degilmi bana pek sogutmaz gibi geldi sendeki kac watt acaba güçlü mu? 

(128 puan) tarafından
Bendekide   5
(1,841 puan) tarafından
Ne kadar mesafeye kadar etkili peki sadece onunde durunca mi esiyor kizimin odasina koysam bende yatagina kadar gider mi acaba?
(128 puan) tarafından
Yok canım hemen yanına koyucaksın küçük bişey bu büyük vantilatör gibi değil ki
(1,841 puan) tarafından
Elini sıkıştırır diye cesaret edemedim onada ama bi bakarim yinede cok sagol ♡
0 oy
(2,506 puan) tarafından
Bulent ersoyun elinde gezdirdigine benziyo sanki :DD
(128 puan) tarafından
Ehehe ondan görüp aldım zaten çaktırma
0 oy
(1,379 puan) tarafından
Canım çok güzelmiş nerden aldın kaça aldın çabuk söyle bende alıyim
(128 puan) tarafından
Milyoncu gibi bi yerden aldım ama her yerde bulunmuyo dediğim gibi bu cuma bim markete 20 liraya geliyomuş

İlgili sorular

4 cevap 222 göst.
1, Eylül, 1 Merve3503 (157 puan) tarafından soruldu
9 cevap 702 göst.
5 cevap 251 göst.
23, Aralık, 2018 Hamiş (854 puan) tarafından soruldu
3 cevap 160 göst.
10, Haziran, 10 Edaca (26 puan) tarafından soruldu
7 cevap 265 göst.
26, Ağustos, 26 Kubraaa (271 puan) tarafından soruldu
5 cevap 118 göst.
24, Nisan, 24 Merveeeblgc (251 puan) tarafından soruldu

27,808 soru

261,694 cevap

472,922 yorum

3,111 kullanıcı

Kategoriler

...