Sağlık bakanlığı nin verdiği ilaçları kullanmadan atlatan varmi sizde veya çevrenizde ben halama kullanmayın dedim çünkü o ilaçları kullanıp kalp krizi geçiren var artı halam negatif olduğu halde onada vermişler kullanin diye negatif çıkan birene niye veriyorlar anlamis değilim
Eltimin negatif çıktığı hâlde verdiler temas halinde ise yayılmadan geçsin diye veriyorlar halana yanlış bilgi vermişsin kullanması lazım sağlığı için eğer bünyesine ağır gelirse kullanmayı bırakır
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın