510 göst.
(354 puan) tarafından

Biz istanbulda oturuyoruz kaynanam afyonda. Önceki pazar bize gelmişti bu akşam gitti şimdiden o kadar boşluk hissettim ki sabah yapayalnız kalırım heralde. Allah'a şükür çok anlayışlı bi kocam ve kaynanam var. :) 

Reklam


14 Cevaplar

0 oy
(69 puan) tarafından

masaAllah canım Allah daim etsin

(354 puan) tarafından
Amin teşekkür ederim :)
0 oy
tarafından

Ne güzel Allah her zaman tatli göstersin :) 

(354 puan) tarafından
Herkese inşallah :)
tarafından
Aminnnn :)))))
0 oy
tarafından

Maşallah kız maşallah. :)) Ne sanslisiniz valla ya

(354 puan) tarafından
Burdaki kaynanaları kocaları görünce şükrediyorum :)
tarafından
Kaynana derdi ay ay:))
0 oy
(2,166 puan) tarafından

Vay be kaynanasi gitti diye üzülenler de varmis demekki :) masallah Allah daim etsin

(354 puan) tarafından
Amin inşallah darısı kaynanasını sevmeyenlere :D
0 oy
(2,851 puan) tarafından

Allah kavuştursun canim.bende kaynanam uzalta gelip kalip gidince oturup agliyorum.Annem ne ise benim için o.cok sever cok anlayışlıdır 

(354 puan) tarafından
Benimde öyle oldu bi boşluk oldu evde sanki alışıyo insan
(2,851 puan) tarafından
Alışmaz olur mu hiç canim.Allah kavuştursun.
0 oy
(214 puan) tarafından

Ben kaynanam gitti diye hiç üzülmezdim heralde biz de gurbetteyiz dogumuma annemle kız kardeşim gelecek üzerine bi de kaynanamgil gelecek ama gönülden istemiyorum zaten annem var daha siz ne yapacaksınız üstelik kaynanam kayinvalidem görümcelerim hepsi gelecek ne yapacam bilmiyorum şimdiden düşünmeye başladım 

(354 puan) tarafından
Benimde annem yanımda ama kaynanama doğuma gel diye ısrar ediyoruz. Köyde yaşıyo tarla işi çıkmazsa gelicek inşallah torununu görmek isteyebilir
(214 puan) tarafından
Bi yararı olmayacak ama daha çok zararı olacak
0 oy
(392 puan) tarafından

Ne güzel maşallah bende es konusunda sansliyim kaynana kayınpeder konusunda da şanslı sayilirim buradaki yazanlara gore :) gittiği zaman bende üzülüyorum ama sonuçta eşimin annesi babası. Onlar öyle yetistirmeseydi  ben boyle bi kocaya sahip olamazdım :)

0 oy
(17 puan) tarafından

masallah cnm çok şanslsn rabbim bnmde kaynanamin kalbini yumuşatsn

0 oy
(91 puan) tarafından

Bende İstanbul'dayım kaynanam geldi o da 20gun kaldı gitti öyle üzüldüm ki anlatamam çünkü İstanbul'a gurbete gelenler yaoayanliz insana teselli oluyor seni çok iyi anliyorum

0 oy
(230 puan) tarafından

Yeminle okumadan ohh dedim valla benimde kayın babam ve kaynanam bı gitseydi o kadar mutlu olucam ki

0 oy
(36 puan) tarafından

Kiz bende kendi adima ve senin adina soylim Allah agzimizin tadini bozmasin iyi kaynanalarin icine fesatlik hicbir zamam vermesin insallah 

0 oy
(854 puan) tarafından

Kayınvalidem gittiğinde bnde kötü oluyotum ya :(

0 oy
(33 puan) tarafından

Ben acaba  nezaman uzulcem kaynanam bana gelip de gittiği zaman vah vah gitti diye tuh keşke gitmeseydi nezaman diycem ))))

0 oy
(4,403 puan) tarafından

bende basligi görünce gozunaydin yazacaktim Allah kavustursun o halde

İlgili sorular

27 cevap 601 göst.
5 gün önce Gülsüm4747 (96 puan) tarafından soruldu
14 cevap 738 göst.
5 gün önce İkimelekannesi (162 puan) tarafından soruldu
9 cevap 242 göst.
25, Eylül, 25 miracin Annişi (983 puan) tarafından soruldu
11 cevap 429 göst.
30, Ağustos, 30 eylül63 (49 puan) tarafından soruldu
7 cevap 242 göst.
22, Ağustos, 22 Kelebek ensar (29 puan) tarafından soruldu
10 cevap 382 göst.
8, Ağustos, 8 meraklı taze:) (550 puan) tarafından soruldu

31,417 soru

303,990 cevap

542,499 yorum

3,445 kullanıcı

Kategoriler

...