161 göst.
(376 puan) tarafından

Kizlar rüyamda kaynanmla kavga ediyorum artık dayanamıyorum ona çok fena kavga ediyoruz milet hepsi eve doluyor . Kaynanam başka bir eve gidiyo . Bende eşime diyorum çıkalım bu evden ben artık kalamam bu evde falan diyorum esimde çıkmak istemiyo .kizim kucagimda kayinim diyo çıkmayın evden bende diyorum sen niye karını aldin çıktın anne ne dayanamdn demi .

Oda diyo ne yapacan perişan kalirsin 

Sinirleniyorum eşime diyorum ben valizini doldurup gidiyorum bosaniyoruz dedim. O an uyandim esimde hem bizden ayrilamiyodu . Annesinide öyle birakamiyordu . Bizle çıkmak istiyordu ama b irakmiyodular. 

Gerçektende gerçekte anlaşamıyoruz huzurumuz yok esimde çıkmayı
Rabin hayırlara vasile etsin
Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(1,707 puan) tarafından
Bence bu rüyandaki uzun zamandır yapmak istediğin ama yapamadığın içinde kalan şeyler. O yüzden bilinç altında çok fazla yer kaplayıp böyle çıkmış karşına.
(376 puan) tarafından
Valla cnm kaynanami hiç sevmem
 Gerçi kizlarida sevmez gorumvelerim kaynanamla  konusmuyorla ne ölüm okuma ne dirim dışına dediler. Anlayacağım çok ikinci para göz biri kocamnda para eve getiriyi diye sever . Ondan bırakmaz ayrı eve cikalm
(1,707 puan) tarafından
İşte içinde kalmış o rüyanda gördüklerin bence o yüzden rüya olarak çıkmış karşına
(376 puan) tarafından
Keske gerçek olsaydı ya en azından ayrilirdik
(1,707 puan) tarafından
Allah gönlüne göre versin inşallah
0 oy
(3,885 puan) tarafından
Bilinç altının yansıması canım sürekli aynı şeyi düşünüp duruyorsan rüyana girmesi çok normal 
(376 puan) tarafından
Ne yapayım birligiz mutsuzum evi terk edersem esim bizimle gelirim diye kafayı yiyecem
(3,885 puan) tarafından
Eğer rızasını almadan çıkar gidersen gelmez kuzum aklına girerler ama kimseye duyurmadan eşini ikna eder çıkarsan o zaman gelir seninle
(376 puan) tarafından
Evet canım haklısın ikna edecem bakalım bize bi daire alsin oda onu bekliuor
(3,885 puan) tarafından
Inşallah canım allah gönlüne göre versin her kadın kendi evini kendi düzenini hak eder inşallah sende kendi evine düzenine kavuşursun
(376 puan) tarafından
Amin cnm ya valla oyle
0 oy
(626 puan) tarafından
Bilinç altı ve tamamen hormonlardan kaynaklı bende çok çok sık rüya görürüm 
(376 puan) tarafından
Valla bu kaynanamin yuzunden böyle oluyo huzuru birakmiyo her bika maydanoz
(626 puan) tarafından
Allah huzur versin ama bu konuda eş çok önemli ezdirmemesi gerekiyor ne kadar anne baba olursa olsun eşisiniz yani
0 oy
tarafından
Senin zaten onlarla sıkıntın vardı canım.. ayrı ev istiyordun ya etsin de kalmışın bnce hayırlara gitsin yine de 
(376 puan) tarafından
Aynen canim acaba senin kaynanam benimki kadar yamanmi
tarafından
Yaman değil de çok kıskanç ama şimdi düzeldi aramz hiç olmadığı kadar iyi
(376 puan) tarafından
Tabi evler ayrılınca düzelir aralar benim eltimle kaynanmda çok iyiler şimdi halbuki eskiden ailelerine kufrederlermis bende ayrilsam bana melek olur 2 yuzlu
tarafından
Daha beter oluyor ayrı edince arayı dengede tutmak lazım.. sonuçta ayrı ediyosn daha takmaya gerek yok
(376 puan) tarafından
Bana kalsa bidaha yüzlerini görmek istemem

İlgili sorular

14 cevap 161 göst.
1 cevap 59 göst.
26, Temmuz, 26 Serap nevra (23 puan) tarafından soruldu
14 cevap 418 göst.
19, Temmuz, 19 HbMErtuğrulD♡ (1,251 puan) tarafından soruldu
13 cevap 166 göst.
9, Mayıs, 9 Aysel (1,437 puan) tarafından soruldu
10 cevap 162 göst.
8, Mayıs, 8 Aysel (1,437 puan) tarafından soruldu
6 cevap 84 göst.
6, Mayıs, 6 Aysel (1,437 puan) tarafından soruldu

31,555 soru

305,341 cevap

544,447 yorum

3,462 kullanıcı

Kategoriler

...