Eşimle biz görücü usulü evlendik ilk eve girdiğinde dış görünüşunden çok konuşmasi dikkatimi çekti biraz sert biraz da samimi sevimli bir sesi vardı hani bir insan bir şey anlatır saatlerce dinlemek istersiniz ya öyleydi işte hoşuma gitti ha dış görünüşte göbekli
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın