253 göst.
(2,004 puan) tarafından
Simdi bazilari taslayacak beni ama fikir istiyorum.

Dogumdan hemen once sacimi biraz kisaltip ombre yaptirmak istiyorum. Yapan cok kisi var kimisi zararli diyor kimisi bisey olmaz diyor. Esim suan burda yok dogumdan sonra kavusucaz insallah. Geldiginde yeni seklimde bakimli gormesini istiyorum beni bide degisiklige ihtiyacim var. Dogumdan 10 15 gun once yaptirsam bisey olur mu sizce?
Reklam

10 Cevaplar

0 oy
(1,534 puan) tarafından

Esin ne zaman gelcek yanina yani dogumdan hemen sonra yaptirsan yetismez mi hem yeni yapilmis sac daha guzel durur :) bende kac aydir sac bas cok bıktım kestirmem lazım ama batıl inanclar icimi yedi kestiremedim simdide bu kadar bekledim biraz daha bekleyim diyorum saclarimada kiyamiyorum. Kestiren yaptiran o kadar cok ki sende istiyosan yaptir kimse karisamaz yenilenmek guzeldir :)

(1,534 puan) tarafından
Bitmiyo hikayeler :D bide yuzumuzu silcez demi sacimizla :D
(2,004 puan) tarafından
Ay neler duyuyorum :D
(295 puan) tarafından
Hahah baska hurafe onerisi olan varmi please :Dd
(2,004 puan) tarafından
Ah su koca karılar:))
(9 puan) tarafından
O ne işe yariyomuş kiz  nasil guldm Allah sizi yaaa :)
Reklam

0 oy
(2,210 puan) tarafından
Kuaofor ile anlas canim ya dogal boyayla yapsin yada sen boyani gotur yaptir

Ben boyadim valla doguma 10 gun kala

Ama boyadiktan sonra mumkun oldugunca icerde degilde kapida dur kokusundan dolayi
(2,004 puan) tarafından
Dogal boyayi nerden bulabilirim ki bide ombre yapicam ama ben kuafore fotograf gostermeyi dusunuyordum renk tonlari vs bilgim yok ilk kez boyaticam bildigim kuaforde yok zaten bakalim ya batariz ya cikariz :))
(2,210 puan) tarafından
O zaman Allaha havale etcen canim ne diyim :DDdDd
(2,004 puan) tarafından
Piyangodan ne cikarsa artik sansima ins pisman olmam :D :D
0 oy
(408 puan) tarafından
Bende dogumdan 2 hafta once bitkisel boyayla boyayip kestirmeyi düşünüyorum doktorlar zaten ilk 3 ay zararli diyorlar sonrasinda bitkisel boyayla izin veriyorlar hatta bazilari kimyasalada acik havada boyandigi taktirde birsey demiyor zaten suan boyatamazsam daha hic boyatamam sac diplerim uclarima kadar geldi neredeyse cocuk dogunda hic fırsat bulamicam emzirirken zararli diyenler çıkacak bu seferde
(2,004 puan) tarafından
Aynen oyle emzirirken de sute gecer diyorlar bende ilk defa boyaticam da dogal boya nerde satiliyorki bide ombre icin hangi numaralar lazim ben kuafore resim göstermeyi düşünüyordum aslinda
(408 puan) tarafından
O senin sac rengine gore degisir renk tonu benim kendi rengim siyah mesela o yuzden en acik tonu anca acar benim sacimi onu bi kuafore sor ona gore al canim bazilari saca gore ilk once acici vurup sonra boya vuruyo o zamanda cok acik renk boya almana gerek kalmaz mesela. Gratiste gormustum bitkisel boya ya ordan alicam yada farmasiden sipariş vericem hangisinin fiyati daha iyiyse ondan alirim ben sanirim
(2,004 puan) tarafından
Anladim benimde acik kumral sariya donuk sacim cift renk aslinda yani. Bende uclari daha sari dipleri hafif koyu istiyorum ama numaralari ogrenmek lazim heralde dedigin givi bende bi arastirayim tesekkur ettim ♡
0 oy
(1,148 puan) tarafından
Farmasinin amonyaksiz boyaları var netten bir araştır istersen camim. Benim doktorum gebelik boyunca sac boyatma vs yapma dedi.kuaforle konuştum ben o vebale giremem doğal boya dediklerinin içinde bile amonyak var.bence doğum sonrasını bekleyin dedi. Doğumdan sonra kısmet olursa boyatirim .
(2,004 puan) tarafından
Aslinda dogum sonrasi daha mantikli ama ombre biraz pahali malum bide esim gelmis olucak ucreti duymasin ne gerek var der bide emzirirken de yapilmaz diyenler oluyor bide ben sezeryan olcam ayaklanip kuafire gidecek duruma gelmem 1 ayi bulur. Dogal boyada nerde var bilmuyorum bide ilk kez boyatcam hani renk lazim bilmiyorum resim gostericektim kuafore.
(1,148 puan) tarafından
Sen daha iyi bilirsin elbette canım.
0 oy
(4,578 puan) tarafından
Canım bildiğim kadarıyla saç derisine değmeyen boyanın bor zararı olmuyor ama yaptıran o kadar çok kişi var ki allahın izniyle bir şey olmaz inşallah ayrıcada ben öyle saç kesilirse hamileyken çocuğun ömrü kısa olur vs lerede pek inanmıyorum daha dünya kurulmadan yazılmış kaderlerimiz doğumumuz ölümümüz bir saç kestik diye koca kader mo değişecek:D eğer böyle bir şeye ihtiyacın varsa yaptır gitsin biz yapmadık da ne oldu sanki:) per perişan geziyom ortada bende 40 imi bekliyorum çıksın saçlarımı kestirip boyatacam inşallah bu arada eşinle aran nasıl düzeldi niz mi 
(2,004 puan) tarafından
Bencede haklisin bende inanmiyorum o batillara. Bide dogumdan sonrada cok dokuluyor zaten iyice de yiprandi bakim sart artik en son 2 3 yil once gitmistim kırık aldirmaya :) esimle de daha iyiyiz suan bazi sebeplerden oturu iyi davranıyorum ki orda tehlike altinda kafasini doldurmasin diye gelince gorucez bakalim asil durumlari bi yandan da o gelemeden degisiyim bakim yaptiriyim diyorum arkasinda ne biraktigini hatirlasin :D
(4,578 puan) tarafından
Allah muhabbetinizi arttırsin canım inşalalh pişmanlığı büyük olur da bir daha saçma sapan işler yapmaz yerinde olsam bütün arkadaş ortamını değiştirmeden bırakmam yakasını:)
(2,004 puan) tarafından
Allah razi olsun suan oyle gorunuyor zaten ama gelince davranislarina gore bakicam bakalim. Arkadas ortamindan tamamen kopardim hepsine rest cekip engelledim numaralarini da sildim birbirlerine ulasamazlar isteseler bile zaten o arkadaslari memleketindeydi suan burda 1 2 arkadasi tek var onlarla da ailece gorusuruyoruz zaten hic arkadasi kalmadi baska :))
(4,578 puan) tarafından
Iyi iyi çok güzel:) inşallah daha iyi olur
(2,004 puan) tarafından
Aynen tesekkur ederim valla :))
0 oy
(3,915 puan) tarafından
Hamileliktede boyattim 5 aylik bebeğim var hala boyatiyorum benim için önemli olan dr umun ne dedigiydi ve izin verdi ilk 3 ay boyatma sonra boyatirsin demişti 
(2,004 puan) tarafından
Bende bi dr la goruseyim bakalim ne diyecek dr lar da farkli farkli konusabiliyor isin tuhafi
0 oy
tarafından
Bsy olmaz bnde boyattim ombre yaptirmistim
(2,004 puan) tarafından
Teesekkur ederimm
0 oy
(3,216 puan) tarafından
Valla yapılır mı bilmiyorum ama doğurunca 1 ay dolsun koşarak gidicem kuaföre açtırıcam saçlarımı boyatıcm sizi bilmiyorum ama papaza döndüm kutsal rahibe gibi geziyorum yemin ederim 
(2,004 puan) tarafından
Ay bende o durumdayim vallahii
0 oy
(242 puan) tarafından
Bakma sen kimseye mllet abartmayı seviyor yok şöyle oöur böyle oöur kendini salma bakımlı olmak iyidir öylr diyenler pasaklı pasaklı dolaşıyolardır eminim hatta biri makyaj bile zararlı demiştii pes demiştim yaniii, ben hergün makyajımı yaparım saçımıda senin dediğin gibi ombre yaparım şüküt bişey olmadı onun zararına gelene kadar ne kadar zararlı şöyle yiyip içiyorız haberimiz yokk 
(2,004 puan) tarafından
Ben dusakabinin tipasini kapatiyorum su dolduruyorum icine de biraz sirke döküyorum icinde oturuyorum oyle bi muddet. Legen vs varsa onda da yapabilirsin bide sirkeli suyla taharerlen dedi onu da bi tasin icine sirkeyle suyu karistirip bezi islat sık onunla silin pecete yerine belki sende ise yarar. Ben ilkinde enfeksiyon vs bilmiyordum tabi cahillik 32.haftada farkettim dr söyledim ilac verdi gecmedi 34 te dogurdum durduramadilar dogumu. Bunda bastan beri dikkat ediyorum ama gecmiyor yinede.
(242 puan) tarafından
Hadii yaa 34 haftalık doğunca nasıl oldu peki canım küveze mi aldılarr bendede var ve korktm şuan pek xiddiye almıyordm ilaç verdi doktor ama okadr nefrrt ediyorm ki ilaçlardan ölüm gibi geliyo içmesi düzenli içmiyorm
(2,004 puan) tarafından
1 ay kaldi hemde cok zor gercekten 2 gunde 1 gidip sut goturup 5 dk gösteriyorlardı hastaneden kucagi bos cikmak cok zordu. Dikkat et bence sende ihmal etme.
(242 puan) tarafından
Haklısın canın zor olmazmı su içiyorm ediyorm ama yok yani neden oluyo bilmiyorm
(2,004 puan) tarafından
Bende bilmiyorum valla iliski oluncada oluyormus ama benim esim yok iliskide olmuyor haliyle yine var yine var. Allahin takdiri demekki dikkst edicez bizde elimizden geldigince. Sende ara ara dr soyle ihmal etme ilaclari da kullan.
0 oy
(270 puan) tarafından
Ayni fikirleri bende dusunuyorum ben kisa sac seviyorum ve hamilelik dolayisiyla bir turlu kestiremedim ayrica beyazlarımda baya artti bende dogumdan biraz önce yaptirmak istiyorum zaten sonra bebegi birakip nasil yaptircam
(2,004 puan) tarafından
Aynen dogumdan sonra zor olur bebekle benimkisi bide sezeryan olcak o yuzden hemen oncesinde olsun dedim.
Reklam

İlgili sorular

10 cevap 252 göst.
11, Nisan, 11 misafir tarafından soruldu
8 cevap 235 göst.
30, Mart, 30 Aysel Güzel (408 puan) tarafından soruldu
13 cevap 265 göst.
20, Mart, 20 Yagmur gevenc (1 puan) tarafından soruldu
4 cevap 128 göst.
10, Ocak, 10 Nazar (630 puan) tarafından soruldu
5 cevap 338 göst.
8, Ocak, 8 fatma oğuz (50 puan) tarafından soruldu
13 cevap 233 göst.
4, Ocak, 4 Meriçç (54 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,417 soru

383,989 cevap

687,503 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...