Ay insallah zorlu gecmez kuzum ya biz de dun 4.ay aşımızı olduk sabaha kadar uyumadi bacagı kıpkırmızı biraz da şiş nasıl ağlıyo yavrum
Benim bebegime ağızdan vermediler sadece uç tane bacağa yapmışlardı. .saskinim su an
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın