498 göst.
(66 puan) tarafından

Doğum yapali 10 gün oldu eşim calisiyo ilk bebeğim gece yatmiyo kalk yat kalk yat deli gibi oluyorum eşime sarılıp bı uyuyamiyorum vakit ayiramiyorum emzirirken artık ağlıyorum diyorum keşke biraz daha geç yapsaydim 40imiz bı çıksa bizde dışarı çıksak babamizla vakit gecirsek eşim bazen arkadaslariyla nargileye gitmek istiyo 2 dir gönderiyorum sıkmak istemiyorum bugün yine istedi dedim eve gel yanlız hissediyorum kendimi dedim sizce kötü mü ettim oda tamam bitanem gelirim tabi dedi yani onuda düşünüyorum suçlu hissettim kendimi sanki onu sıkıyomusum gibi 

8 Cevaplar

0 oy
(722 puan) tarafından

Ilk zamanlar zor olur canim alışana kadar sabırlı ol :) Allah hayirli ömür versin yavrucuguna

(66 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım benim çok zor bı piskoloji ya ağlıyorum evlat benim evladım yabancı geliyo sanki beni zora sokmuş gibi losaliktan mi nedir bilmiyorum 4 duvar arası ya
(722 puan) tarafından
Hayir oyle dusunme kokla op sev sukret tabi o psikoloji zor Allahim yardimcin olsun aslinda yaninda biri olsa annen filan bu denli olmaz bence
(66 puan) tarafından
Ya kaynanam varda gına geldi ondan ya ah bir bilsen
0 oy
(1,289 puan) tarafından

Öncelikle Allah seni affetsin lohusa dönemindesin olur böyle şeyler bence. Ama resmen isyan etmişsin millet çocugu olsun diye neler yapıyor neler şahit oldum onlardan biri de benim diyebilirim 2.5 yıl sonra oldu benimki evlendikten. Her neyse olsun diye para felan harcadık tabi teferruat, gene olsa gene harcarım insanların dili bi yandan sen evinde teksin üzülüyorsun bi yandan. Geç yapsaydım diye bişey yok sen istediğin kadar düşün yada düşünme o vaktini biliyor. Çok şükür ki mahrum değilsin bir bebegin var yeni olduğu için olacaktır tabi böyle şeyler kendini teselli et 4 5 çocuklu kadınlar neler yapıyor bende yaparım diye kendini teselli et. Nice kötüleri var bizler daha en iyileriyiz...

(66 puan) tarafından
Ya tabiki canım doğru Allah affetsin lohusalık herhalde diye düşünüyorum 21 yaşındayım çok acemiyim çok kapandık eve eşimi özlüyorum kaynanam her gün bizde kendi annemi göremiyorum uykusuzluk bı yandan çok yoruldum öyle hissediyorum 10 gün oldu bı an önce 40 gün olsun diyorum
(1,289 puan) tarafından
Haklısın canım mesela ne olursa kendini iyi hissedersin?
0 oy
tarafından

Yok canım senin yanında olması daha iyi bence. Bak TM gelicm demiş. Eğer öyle olsa terslerdi

(66 puan) tarafından
Yani oda doğru canım
0 oy
(2,623 puan) tarafından

oluyor bazen eskiden ne guzek uyiyordum geziyordum iistedigim yere istedigim saatte cikiyordum diye dusunuyosun sonra sana bir guluyor bakiyor omre bedel geliyor Rabbim acilarini yyasatmasin evi dolduruyo 

0 oy
(3,169 puan) tarafından

Ne güzel ki esin sana değer veriyor tamam gelirim demiş bence bu çok değerli birşey.. senin ihityacin varmış eşine çevirmişsin bu kötülük değil ki.. ozlenmek güzel bir duygu 

0 oy
(17 puan) tarafından

Biraz sabır et canim benide ev çok sıkıyor sürekli biyerlere gitmek istiyorum ama malum çocuk olunca zor biraz ama senin bebiş küçük daha biraz büyüsün rahatlarsın biz iki aylıkken başladık gezmelere ama işte huysuz oluyorlar gittiğine gideceğine pişman oluyorsun o huzursuz olunca söyle bir 4 5 aylık olsun rahatlarsin tek olmak da zor ya ben kaynanamlarla oturuyorum üstelik görümcemde var onlar olmasa heralde napardim bilmem insan ilk zamanlarda illaki bir destek ariyor yanında kardeşin falan yokmu gelse kalsa biraz seninle vakit gecirse eşine de kızma onlarda çalışıp bunalıyor kafa dağıtmaya ihtiyaclari var ama süreklide değil tabi senide düşünmesi lazim

0 oy
(1,053 puan) tarafından

ayni piskolojideydim canim esim yatiyodu ben sabaha kadr bebgin basindaydim yatamiodum bende gidip eskisi gibi ona sarilip yatmak istiyodum ozluyodum ama cocuk birakmiodu sonra kirki cikinca iyi oldu insalah seninkide kirkindan sonda iyi olur az daha sabret

0 oy
(111 puan) tarafından

Neden sıkacan kı en dogal hakkın bu senin  sen  yıne gonderıyorsun ben gondermem benimle  kalmak zorunda ben daralırım yoksa

İlgili sorular

29 cevap 814 göst.
12, Temmuz, 12 Derya tanem (76 puan) tarafından soruldu
4 cevap 150 göst.
15 cevap 533 göst.
7 cevap 401 göst.
6 gün önce Ayşe gul (136 puan) tarafından soruldu
13 cevap 518 göst.
12, Haziran, 12 Huzunn (3 puan) tarafından soruldu

22,991 soru

207,357 cevap

370,142 yorum

2,785 kullanıcı

Kategoriler

...