Kızlar bir az öncd eve geldim ve haberleri açar açmaz şok oldum Çok kötü oldum Nasılsınız durum ne?Allah şifa versin yaralılara Allah korusun herkesi .Deprem İstanbulun her yerindemi yasandı Burdada deprem oldu amma 1.3 bal derecede idi ..Biz hiss etdik Allah korudu Çok üzüldüm Allah şifa versin
1,512,237 soru
24,666,690 cevap
367,036 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın