160 göst.
(282 puan) tarafından

bıleklık ve kolye aldım  bıleklıkgı kıyafetın altna alıyom cocugun kolunda ız yapmıs dısarı alıyom kıyafetınden dıger parmaklaını ıcıne gecırıyo kolyeyı taktım bıraz buyuk duruyo elerıyle kolyeyı tutup ckmeye calısır dıye korkuyom napıcam 

6 Cevaplar

+1 oy
(134 puan) tarafından

5 aylık olana kadar ayak bileğinde kullandım kolyeyi sonra boynuna taktım zaten cm göre satılıyordu benim aldığım sitede. Gece uyurken çıkartıyorum 

+1 oy
(57 puan) tarafından

Bende bileklık aldım bi süre ayak bileğine takacağım. Tenle temas etmesi yeterli

+1 oy
(486 puan) tarafından

Kehribar ne yapıyoki bebeğe

(4,705 puan) tarafından
Sakinlestirici bagisik sistemi duzenleyici yarari varmis. Özellikle diş doneminde cocugun agiz salyasini azalttigi ve diş agrisini hafiflettigi de soylenir.
(486 puan) tarafından
Anladım cnm tmm teşekkür ederim
(4,705 puan) tarafından
Rica ederm..
+1 oy
(176 puan) tarafından

Takma kuzum öyle seyler. Emzik askısı bile Avrupada yasaklandı. Allah korusun cok tehlikeli. 

+1 oy
(887 puan) tarafından

Tesbih işinden yapılmıyo mu onlar canım. Tesbih ipi kopmaz. Tenine temas etmesi gerekir ama.  Bildiğimiz bir taş değil çünkü kehribar. 

Etkileşime geçer vücut ısısıyla. Çıkarmamak ta lazım aslında. 

(282 puan) tarafından
Sız kullandınız mı bısy sorcm da
(887 puan) tarafından
Yeğenime aldım ben. Ama kızım olunca ona da almayı düşünüyorum bildiğim bişeyse sor
(282 puan) tarafından
Cocuk kolyeyı takınca cok aglıyo cıkarınca susyo neden acaba
(887 puan) tarafından
Hiç bir fikrim yok . ne duydum ne şahit oldum öyle nişeye.
Bu tılsımlı bir ürün değil ki aslında.
Sadece fosilleşmiş bileşenler içeriyor. Ve  temas olunca salgıladığı bir madde vücudu rahatlatıyor.
Aslında sadece çocujlarda değil yetişkinlerde kullanıyor bunu yani
Bende çok doğal taş kolye takarım severim.
Yemen zırhı dedikleri yeşil taşlar falan mesela.
Yani acaba çocuğu sıkıyor olabilir mi ki ?
Yada taşlar soğuk mu oluyor taktığında irkiliyor mu ki ufaklık .
0 oy
(4,705 puan) tarafından

bende ilk aldigimdan beri sol ayak  bileginde kullaniyorum. 5 6 aylik olunca blynuna takicam. Cm ile satiliyor hatta benim oglumun gidisi cok zayiflamazsa buyultcem mecbur :) 

İlgili sorular

4 cevap 208 göst.
21, Temmuz, 2019 Minnoş bir anne;) (1,256 puan) tarafından soruldu
5 cevap 71 göst.
1 saat önce Ege'nin annesi❤️ (381 puan) tarafından soruldu
5 cevap 92 göst.
4 gün önce ❤️❤️Mrvnr❤️❤️ (6,040 puan) tarafından soruldu
6 cevap 114 göst.
29, Haziran, 29 1istanbul__masali (570 puan) tarafından soruldu
19 cevap 512 göst.
29, Haziran, 29 ❤️❤️Mrvnr❤️❤️ (6,040 puan) tarafından soruldu

91,375 soru

2,463,353 cevap

7,595 kullanıcı

...