sabahi onunla etmek uyanmasın diye uyuor taklidi yapmak benim gibi deli dolu yatması yatak da yatagn çoğunu kaplayip kenarda kalmak mutluluğu uyusun diye dua etmek hayatta ki en zor şey olup ayni zamanda da en GÜZEL şey olması ne güzel birşey ❤❤❤ AnNe'lik..
Maşallah gerçekten annelik çok güzel ama bı o kadar da zorama hiç şikayetçi degilim
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın