benim gibi bi ton riskin varsa ve doktor sadece tuvalete kalkabilirsin diyosa hastalik olarak gormek cok normal insanlarin ne cektigini bilmeden bu sekilde yargilamamalisiniz bence bende hep o sekilde rahat gecirmek isterdim ama olmayinca olmuyo
1,512,631 soru
24,671,488 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın