Ben de içtim valla :d
İçtim valla
...
Ohoooo kuzum ikici kızım da hergun içtim . Şimdide üçüncüye hamileyim iviyom valla canım istedikce keyif yapıyom
Çay da, içtim nescafe de içitm Türk kahvesi de içtim sende iç korkma ölmezsin
İçtim hala da içiyorum 36 haftalığım
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın