Ben de içtim valla :d
İçtim valla
...
Ohoooo kuzum ikici kızım da hergun içtim . Şimdide üçüncüye hamileyim iviyom valla canım istedikce keyif yapıyom
Çay da, içtim nescafe de içitm Türk kahvesi de içtim sende iç korkma ölmezsin
İçtim hala da içiyorum 36 haftalığım
1,512,202 soru
24,666,196 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın