Ben her fırsatta öperim işe giderken işten gelince çocuğu uyutmaya giderken.
Aklımıza ne zaman gelirse dudaklara öpücük kondururuz mutlaka herifimle.
Öpüşmeden evlilikte ne bilem
Saat kaç oldu ya
Aaa gece 2 ymiiiş
Öpmek bir başka ya yani ne bileyim nereye yolcu edersem ne yaparsa küçük bir buse her zaman kondururum dudağına seviyorum.ben
kız ne öpüşmesi korona var azcık rahat durun ya
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın