592 göst.
(13 puan) tarafından

Kizlar yaaa esim ilk ilişkide içime boşaldı hamile kalır miyim.  

Reklam


13 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Hamile kalmak istemiyorsan tedbirinizi alacaktiniz canım yengem olmaz diye umuyordu çocuklarının arasında 10 ay var

(113 puan) tarafından
Aynen benim D3 on buçuk ay
0 oy
(1,416 puan) tarafından

Hahaa yok kiz o kadar da değil bak biz bebeğimiz 5 aylıkken başladık bi tane daha olsun diye 7. Ayda tuttu

(13 puan) tarafından
Ayy 5 aylıkken mi
(1,416 puan) tarafından
Evet... niye şaşırdın;)
(4,654 puan) tarafından
Maasallah. :) Ben ilkini doğurunca iki rakamını bile hayatımdan cikardim
0 oy
(54 puan) tarafından

Kimisi diyo sute ceker felan filan ama kesinlikle korun bnm ablam bebegi 3 aylikken tekrardan hamile kaldi sut filan korumuyo yani kendin korunacan 

(24 puan) tarafından
Adet oluyor muydu acaba. Doktor bana olmazsin dedi sutun koruyacak gibi gorunuyo
(54 puan) tarafından
Hatirlamiyorum ama hic guvenme gercekten cunku hemen hamile kalirsin
(4,654 puan) tarafından
Adet olma senin hormonlarına bağlı. Ben 3 aylıkken hasta oldum. Herkesin bir değil. İnşallah hamile değilsindir madem. Ne diyimki.
0 oy
(638 puan) tarafından

Ertesi gün hapı kullanımı ama emzirdiğini için Eczacıbaşı da danış çünkü böyle olup da hamile kalan çok kişi var

0 oy
(1,052 puan) tarafından

canim niye dikat etmedin insaallah kalmazsin

0 oy
(113 puan) tarafından

Tabikide evet kalabilirsin ben lohusaligimin üzerine hamile kaldım çünki 

0 oy
(638 puan) tarafından

Ya doğum yapmışsın daha önce defalarca ilişki yaşamış sin bunu sormaniza artik sasiyorum.bazi şeyleri bilmeniz gerekir elbette ki kalabilirsin var böyle çok kalan korunun .EcZacina sorup ertesi gün hapı ic bebek emzirdiğini soyle

(113 puan) tarafından
Kiz öyle deme valla bende süt korur zannediyordum milleten öyle duyduğum icin bide uzun süre hamile kalmayınca hemen olmaz die düşündüm ama yanlış dusunmusum yaşım küçük te değil bazen işte insan bilmiyor ben hemen kalmam die dusunuyordum yaştan dolayi 6 7 ay sonra ikinciyi düşünelim diyordu eşim ama lohusalgimin üzerine hamile kaldim
0 oy
(148 puan) tarafından

Bende doğum yapalı 4 ay oldu ama her ay düzenli olarak adet oluyorum sütüm korumuyor 

0 oy
(3,143 puan) tarafından

Hamileyken hamile kalanı görmüştüm haberlerde 

0 oy
tarafından

Oluyor 40 çıkar çıkmaz gebe kaln var. Yine de tedbiri elden birakmamak gerek. Ben doğumlarımdan 2 yil sonra adet görüyorum süt korur gibi sözlere hicc kulak vermeden korunduk, sute güvenme olursa oluyor

0 oy
(18 puan) tarafından

Bence kalırsın sut falan bos Allah yardımcın olsun

(64 puan) tarafından
Emin olamadim ilk dogumumda 8 ay korunmadim hic hamilede kalmadim ama bunda kirkim cikti ilişkiye girdik korunmadan ertesi gun adet oldum 5 6 gun surdu ne olur bilemiyorum bende meraktayim bekliyorum
0 oy
(18 puan) tarafından

Canım ne oldu hamıle msin merak ettim senı

0 oy
(264 puan) tarafından
Bundan sonra korunursunuz daha ilk ilişkide ve tek seferde tutması düşük bir ihtimal ama tabii imkansız değil. Bir şey olmaz diye düşünüyorum ama bir ihtimal olabilir tabii. Bundan sonra korunursunuz.

İlgili sorular

1 cevap 81 göst.
22, Haziran, 22 Deryaengiin (112 puan) tarafından soruldu
2 cevap 133 göst.
4, Nisan, 4 HilalRıdvan (70 puan) tarafından soruldu
20 cevap 344 göst.
29, Eylül, 29 Prensesim21❤ (21 puan) tarafından soruldu
10 cevap 168 göst.
3, Ocak, 3 Bebeginehasret (20 puan) tarafından soruldu
6 cevap 191 göst.
21, Eylül, 21 Küboşşşş (28 puan) tarafından soruldu
8 cevap 267 göst.
26, Ağustos, 26 PrensesAnnesii (1 puan) tarafından soruldu

31,417 soru

303,988 cevap

542,498 yorum

3,445 kullanıcı

Kategoriler

...