0 oy
4,054 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (926 puan) tarafından
Bugün doktorum ama Z-fol diye bi folik asit verdi daha önce kullanan varmı.gebeliği kolaylaştırır da diyorlar faydası olur mu

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben elevit kullanmıştım canım hic duymadim
(926 puan) tarafından
Yeni çıkmış gebelik istiyorum dedim doktorum verdi ise yarıyor mu bu folik asitler
tarafından
tabiki bebeğin beyin gelişimi için ilk 3 ay onemli
(926 puan) tarafından
Peki denildiği gibi gebeliği kolaylaştırır mi
-Reklam-
0 oy
(1 puan) tarafından
Merhaba bana da doktorum z-fol önerdi ama siz kullandınız mı faydası oldu mu acaba 
(926 puan) tarafından
Onu kullandım aynı zamanda klomen tedavisi oldum 2.klomende iğnesiz hamile kaldım canim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,202 göst.
13 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Miroskos (534 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 385 göst.
28 Mart 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde seoz (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 420 göst.
2 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 376 göst.
25 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Eylulada (154 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...