Niye almasınlar canım onlar para degil mi
Marketler o bozuk para icin ölüyo ozellikle bayrama yakin günlerde ver seve seve alirlar esim bankaci onlarda aliyolar
A 101 ler para alıyor sürekli. Ben hep oraya götürüyor um biriktirir biriktirip git bütünlet parayi canım ayıp değil günah değil niye almasınlar ben çok yapıyorum valla
1,512,206 soru
24,666,284 cevap
366,994 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın