Eskkiden her postu okur yorum yapardim ama artık değil,
Genelde kızım çok geç uyuduğu için gece girip hepsini tek tek okuduğum oluyo can sıkıntısı napcan
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın