Herkes esini takdir etmis. Eşinin seni cocugunuzu sahiplenmesi deger vermesi cok guzel. Ben asıl seni takdir ettim. Burda nicelerini goruyoruz. Yok ben su marka istiyordum esim su markayi aldi bosanicam ben diyenler oluyor. Sende cok iyi bir essin bence.masallah size.
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın