Bugün de çok rhtszm ama şükür yinede ayakta duruyorum iyi kötü ❤️
Sizler nasılsınız bugün neler yapıyorsunuz bakalım
Bende nooo anlık :)))
Bende anlık dağlar
Kizi uyutyorum eltim gelcek onu bekliyorum
ellerini sallayarak uyuyo:)
Kizimi uyutuyorum sonra ev toplayip yemek yapicam
Dip bucak temizlik yapıyorum canım geçmiş olsun Allah iyiliğini versin
Cocuk sallyrm
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın