Kullann var mi faydasını gordnz mu kizlar kaç aylikken kullanmaya başlamıştınz
Kizim surekli cekiyordu kullanamdim tam ama yarin gene deniycm tkmayi 9 ayinda
Almayı düşündüm ama almadım. Çok şükür 9 aylık 5 dişi var normal çıkardı dişlerini alsam da boşuna almış olurdum sanırım
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın