1 Ay sonra 2 yaşında olacak birseyi getir ver dediğimde yapmıyor ya beni dinlememek için başka şeyler yapio sesler cikariyir bu normal mi nasil öğretebilirim siiznkiler nasıl
Her bebegin gelisimi farklidir anormal gozu ile bakmayin veya neden niye diye sorgulmayin bence
2 yasindaki bebekten birsey beklemek yanlis zamanla kendisi farkına varip haraket edecektir sadece sizin göstermeniz kafi..
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın