187 göst.
(81 puan) tarafından

Kızlar bazen kendimde acayip enerji hissediyorum bütün ewin işini yapıyorum. Bazende çok halsiz oluyorum kolumu kıpırdatamıyorum sizde durumlar nasıl

Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(254 puan) tarafından

  1. Malesef bu aralar düşük riskim var hiç bişi yapamıyorum öylece yatıyorum
(81 puan) tarafından
Cnm sen yapma zaten bebğin ve satlığin herseyden önemli bırak kalsın
0 oy
(2,159 puan) tarafından

Ay aynı ben. Bende bi bakıyorum verseler iki evin işini dip bucak yaparım. Bazen de su bile içmeye dermanım olmuyor canım

(81 puan) tarafından
Çocuk olunca napcz acba=)
(2,159 puan) tarafından
Valla hiç bilmiyorum canım. Hele de kızım doğduğunda da  maşallah şimdiki kadar hareketli olursa ben hepten hapı yuttum :)) Allah yardımcımız olsun :)
(81 puan) tarafından
Amaann bu bıdıklar sağlıklı olsunda gerisi önemli değil be cnm
(2,159 puan) tarafından
Orası öyle tabi. Minikler iyi olsunlar da  iş bi şekilde hallolur allahın izniyle
0 oy
(671 puan) tarafından

Kac gundur sadece ev supur bulasik diz yapiyordum bugun ya bismillah deyip dip kose mutfak tovalet ev camasir hallettim derken kaynanam manti dokuyormus ona cgirdi esim gitme dinlen dedi ama bana da dokecekti indim tam 3 saat belim catladi suan ben iptal :))) bazende sadece evi supur bulasik diz tovaleti fircala tamam :)))

(81 puan) tarafından
Allah kolaylik versin cnm bnde bazen detaya inmeden temizliyiveriyrm =)
0 oy
(1,783 puan) tarafından

Bende durumlar fevkalade. Bi bayanın haftada bir yaptığı temizliği günlük yapıyorum karnım küçük öyle tezgaha felan değmiyor çok şükür hamileliğim de iyi geçiyor işsiz günüm yok her gün tartışıyor eşim benimle temizliği çok yapıyorum diye halim olmadığı zamanlarda yapıyorum mecbur yoksa çok takıntılıyım.

(81 puan) tarafından
Valla ne güzel bnm bzn hic halim olmuyo
0 oy
(355 puan) tarafından

Ay ben bu aralar dip köşe temizlik yapmak istiyorum :D sabah bütün camları açıyorum evet hava soğuk ama evimde nem oluyo o yüzden havalandırmam gerekiyo doğalgazı açmadım daha zaten ev akşama kadar mis gibi oluyo toz alıyorum süpürüp siliyorum her gün bi yeri düzeltiyorum pazartesi kaynanam gelicek temiz temiz görsün :D

(81 puan) tarafından
Kız havalar soğumadı m8 sizin orda =)
(355 puan) tarafından
Soğudu hemde buz gibiiğğ :D az önce çamaşır astım dondum :D ama iş yaptıkça vücud ısınıyo üşümüyorum :D
0 oy
tarafından

Kız bende Varya sanki ev çok pismiş gibi her gün siliyorum kapı baca dolap cam kenarı eşim yeter artık dedi. Ne işi gücü bırakıp napysn evimiz temiz dedi. Bırak yigilsin bulaşık diyor. Elimde değil bnmde temizlik hastası olan iyice 

İlgili bir soru bulunamadı

31,230 soru

302,355 cevap

540,276 yorum

3,434 kullanıcı

Kategoriler

...