Ama yine de çaktırmayıp tribime devam ettim
Bazen bananda oluo dönüp ben sana nie küstüydüm diom adam guluo nedeninide soylemio
Demekki çok trip atıyorsun unutuyorsun .
Bazen banada oluyor ben ne icin küsmüstum yaa diyeyalniz degilmisim
Ben hep unutuyorum o yuzden gidip soruyorum ben niye trip attim diye
1,512,562 soru
24,670,838 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın