1,976 göst.
(854 puan) tarafından

Kızlar normal doğum yaptım bir ay önce dikişlerim iyileşti gibi ne zaman ağdaya gitmeliyim sizler ne zaman gittiniz ? Dikişlere bi zararı olur diye korkuyırum.

5 Cevaplar

0 oy
(528 puan) tarafından

bn kirkim cikinca kendim yaptim fakat cok acidi alt kisimlari jiletlemek zorunda kaldim cunku alamadim. kuafore hic gitmedim gidememde. 

(854 puan) tarafından
Hımm :((  bikaç ay acır heralde jilete de dönmek istemiyorum.
(528 puan) tarafından
bnde hic istemiyordum ama kuaforede gidemedigim icin birazda mecburriyetten canim. pis olmaktansanda bi sekilde idare edecm. bidahakine daha rahat yaparim diye dusunuyorum simdi daha yeni dogumdan ciktik toparlanmadi normal acimasi
(120 puan) tarafından
Tuyler cikinca dikisler icin sorun oluyo mu bunu merak ediyorum bende kac hafta sonra cikiyo dikisler
(528 puan) tarafından
yok canim dikislerin oldugu yerde tuyler cikmiyor zatn. bnim 25 gun sonra dusmustu dikislerim.
(854 puan) tarafından
Bende heryerde tüy anam yine eskisi gibi.
(528 puan) tarafından
zor mus senin isin canim. dikisler iyice kapanana kadar dokunma toparlasin kndini dikis yerin oyle yaparsin.
(120 puan) tarafından
Sagol canim icim rahatladi valla kendiliginden mi dusuyor dikisler
(854 puan) tarafından
Evet kendiliğinden
(120 puan) tarafından
Tamam tesekkur ederim
0 oy
(52 puan) tarafından

Agda derini sallandiryormus.ben yapiyorum cildimi.oyle diyorlar sallandiryor deriyi

+1 oy
(56 puan) tarafından

Bende cesaret edemedim epey.3.ayda yaptım ağdamı dikkat ederek bi sorun olmadı

+1 oy
(114 puan) tarafından

Canim bende doğum yapalı bir ay oldu dün çam sakızı ağda ile aldım hemde hiç canim acimadi sir ağda yapiyirum normalde ama biraz sıcak sürüldü için kanama cogalabilir belki die ben cam sakızı yaptım tavsiye ederim

0 oy
(1 puan) tarafından

Canim bende normal doğum yaptım hep ağda yaptım hamileyken de hamilelikten sonra da. 40 günüm bitti kansmam da bitti kuaföre gittim canim benim hiç acımadı. Normal doğum dikisleri en fazla 20 günde kayboluyor zaten korkma bisey olmaz. Öyle sarkma filan da olmadı deride

İlgili sorular

4 cevap 72 göst.
2 gün önce Turkuaz Damla (710 puan) tarafından soruldu
1 cevap 136 göst.
16, Mayıs, 16 Minae (148 puan) tarafından soruldu
7 cevap 491 göst.
8, Nisan, 8 hllogzhan (37 puan) tarafından soruldu
5 cevap 108 göst.
21, Aralık, 2018 Gulcan (5 puan) tarafından soruldu
6 cevap 104 göst.
2 saat önce Rukieye (51 puan) tarafından soruldu
8 cevap 324 göst.
3, Temmuz, 3 Bir prenses annesi ❤ (151 puan) tarafından soruldu

23,408 soru

213,065 cevap

381,216 yorum

2,822 kullanıcı

Kategoriler

...