Çok doğru değilmi kızlar insanoğlu hep başkasını eleştirmez mı ?
Evet çok doğru aynaya bakmadan etrsfındakini eleştiren çok insan var ve biz onlara herbokalog diyoruz
Hade iyi geceler
1,512,675 soru
24,672,174 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın