Kizz bebisinin sagligina cok sevindim de sen nasil olduda bu kadar bogaza cikolatalara filan 1 kilo aldinn şaşirttin beni senaaaa
İyi olduğun a sevindim cnm . Kan icinde kuru uzum ye siyahindan cekirdekli. Bol bol yesillik ye . Cok geçmiş olsun ..
Hamilelikte bende çok kansızlık yaşadım keçiboynuzu pekmezi tüket mutlaka geçmiş olsun cnm iyi kilolar bebise yarasın insallah
Ay valla seni burda gormeye cok alışmışım sena ya her postta senin yorumunu aradı gözüm Gecmis olsun canim benim en iyisini yapmışsın tosuncugun alışverişini tamamlamakla
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın