151 göst.
(636 puan) tarafından

Evlilik yıldönümümuzde yaklaşıyor ama.nasil bir sürpriz yapsam bilemedim siz neler yaptınız kizlar

Reklam


6 Cevaplar

0 oy
tarafından

Daha bizim 1 yıl olmadı canim ama masayı güzel şekilde de hazırlayıp  evin her yerine mum ikinizin şarkısı süslen felan ne bilim güzel.olirdi hemde başbaşa dışarıda hoşuma gitmiyor benim

0 oy
(1,059 puan) tarafından
Biz bu ocakta 2 senelik olucaz ama bundan önce bi 6 senelik geçmişimiz var o yüzdenmi bilinmez özel bişey yapmadık birbirimize ilk evlilik yıldönümümüzde gidip normal bi yerde bi yemek yedik geldik eve :) hergünümüz özel birbirimize pek sevmiyoruz öyle şeyleri karı koca :)
0 oy
(470 puan) tarafından

Benımde 1 Aralık evlilik yıldönümüm kafamda cok cok güzel şeyler hazırlamıştım ama eşimle büyük tartıştık 3 gündür konuşmuyorum ve içimden hiç bişey yapmak gelmiyo, kuvetimiz var köpük banyosu hazırlacaktım banyoyu komple mumlayacaktım pasta yapacaktım hediyesi bile hazır ama içimden gelmiyo hiçbiri çok üzgün mutsuz yalnız hissediyorum 6 aylıkta hamişim :(((

(470 puan) tarafından
Barıştım kiiii teşekkürler kuzum :)
(8 puan) tarafından
Sənin adına coook sevindim canım benim ALLAH hərzaman mutlu etsin sizi AMIN
(470 puan) tarafından
Amin canım sağolasın sizide de mutlu etsin Allah ömür boyu
(8 puan) tarafından
Caanim benimm cook saol ))))
(53 puan) tarafından
Bnce yapmalisin ki aranizin duzelsin buda vesile olmus olur en ozel gununuz ne olursa olsun o gununuze golge dusurmesine izin verme
0 oy
(53 puan) tarafından

Evlilik yıl donumumuzde bn hazirlik yapmamistim esim yapmisti salonumuzu balonlarla doldurmustu bi masada gullerle hazilik yapmisti fotomuzun oldugu pasta yaptirmisti mumlar filan vardi masada perdeye ismimizin bas harflerini almisti helyumlu buyuk balonlar var ya onlardan sonra rengaren isik sacan bi ampul almisti onu takmisti bi kalp yaptirmisti duvara icinde 100 tane kadar sevgili oldugumuz gunden kiana dugun balayi filan hatiralarimizin oldugu fotolari koymustu isiklandirmisti onu sonra  flasa slayt yapmisti tvye baglamisti fotolarimiz muzik esliginde caliyodu cok guzel olmustu cok mutlu olmustum 

0 oy
(8 puan) tarafından

Bence ikinizi ne mutlu ederse onu yani illaki maddi acidan bisey yapman gerekmiyo bence kendini hazirla aksam yemeğini guzelce hazirla bence zaten guzel gecer o gununuz bence en guzel hediye birbirinizsiniz bide bebişiniz. Benim ilk evlilik yıl donumume doğumun geliyo en guzel hediye

0 oy
(114 puan) tarafından

Bizim facebook ta bi gurubumuz var orda görmüştüm herkes olduğu şehirden ülkeden kızın ismini yazarak mesala çıgdem ahmet i çok seviyor Fransadan selamlar almanyadan İsviçre'den bütün kızlar yazdı güzel bide masa hazırlayıp bizim yazdiklarimiz müziklerini ekleyip göstermiş. Alalh bi yastıkta kocatsin 

İlgili sorular

24 cevap 793 göst.
1, Ekim, 1 Yenibiranne (172 puan) tarafından soruldu
11 cevap 487 göst.
26, Haziran, 26 Özlem❤Ahmet (489 puan) tarafından soruldu
3 cevap 84 göst.
3 cevap 146 göst.
22 cevap 658 göst.
1 gün önce Oglumherseyim (367 puan) tarafından soruldu
12 cevap 384 göst.
5 gün önce İsmiAŞK (1,752 puan) tarafından soruldu

31,812 soru

307,740 cevap

548,246 yorum

3,487 kullanıcı

Kategoriler

...