0 oy
1,414 göst.
Diğer kategorisinde (142 puan) tarafından
Benimki 4kilo 60gram normal dogum cok sukur bende beklemiyordum bilmiyordum son ay doktora gitmedim dogumda ogrendim tosuncuk dogdu cok sukur dikissiz kendi sancilarim kendi acilmamla ikinci dogumum normal dogumdan sasmam rabbime bin sukur sizlerin nasil oldu

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
2.820 gr doğdu sezeryanla 
-Reklam-
0 oy
tarafından
3100 Gr doğdu 36.hafta da normal yaptım 
0 oy
tarafından
Sen dogum yaptinmi hayırlı olsun Allah anneli babali buyutsun inşallah. Benim 1.bebegin 2700. 2.bebegim 3.200dogdu.ikisi de sezeryan 

İlgili sorular

0 oy
46 cevap 1,592 göst.
28 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde HilalNur (117 puan) tarafından soruldu
0 oy
87 cevap 5,291 göst.
0 oy
43 cevap 1,216 göst.
18 Kasım 2020 Diğer kategorisinde Neslihankce (1,953 puan) tarafından soruldu
0 oy
44 cevap 1,080 göst.
30 Mayıs 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...