Ben Tesbeh cekiyorum
Ya sabir ya sabir diye cek
Uzanıozbalımlaa
Bogusuyoruz )))...
Kızım uyanmaz ise oje süreceğim
Kızımla aşk yaşıyoruz
Hastanede tek başıma Sabah olsun diye dua ediyorum.
1,512,211 soru
24,666,310 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın