Cok zorlanırsin canim yaa. Hani evlenir evlenmez evin olaaydi ayri gecici annenlerde kalsan okeydi ama simdi bianda tek basina ayri ev kucuk cocuk zor. Cok haklisin evladinla rahat yasamak istiyorsun ama eger esinin gelmesine az kaldi ise sabret derim
Şahsi fikrim bende olsam ayrılırdım. Yani nereye kadar gidilirki böyle
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın