Çok güzel canım. Bende bi ara düşündüm ama Elvin diye sevmediğim bi kız var o yüzden koymadım
Senin içine sinen isim en güzel isimdir
Elvin ismine hep nisa yi yakistirdim kendi kizima tercih etmedigim bir isim ama kötü değil.
Elvin nisa hoş olur
Bn bu ismi ilk defa duydum ama simdi benimde koymak istedigim isimler arasinda :)) Ebrar düşünüyordum bnde
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın