Ben nie böyle oldum yaaa(( artık durum bu(( önceden böyle deyildim. Doğumdan sonra hep tatlı şeyler tüketmek istiyorum. 4ay oldu bu arada. Ama kilom eski kilom 58kilo yani kilolu da deyilim çok
Eeeeee sarelleee afiyet olsun
E o kadar kan kaybettin bu normal enerji alman gerekiyor yoksa tansiyon un duser
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın