202 göst.
(92 puan) tarafından
Anneler gunu icin ne alayim kaynanamla anneme yardimci olun kizlar 

7 Cevaplar

0 oy
0 oy
(931 puan) tarafından
Ben güzel bir buluz aldım cnm ikisininede 
0 oy
(468 puan) tarafından
İhtiyacı olan bir şey kuzum ama ev eşyası alma kişisel bir şey al bence ben anneme ayakkabı kayınvalidem e hırka ananem e ayakkabı alcam ins yarın A101 e çanta cüzdan takımı gelcek yarın güzel kız kardeşim de onları alçak 
0 oy
(2,282 puan) tarafından
Bn saksi cicegi almayi dusunuyorm annm cicek yetstrmeyi cok sevio ev orman gbi mubarek :)) kaynanama ne alicaz onu hic bilmiom onu esme sorcam o bilir annesinin ne sevdgini
0 oy
(2,553 puan) tarafından

Hersene esarp alirim ikisinede :D annem begenmez degistirir kaynanam begenerek kullanir :) haksizlik olmasin diye aynisini aliyorm annem degistiriyo nasil olsa

0 oy
(592 puan) tarafından
Ben anneme eski radyodan aldım kaynanama da bişey almadım eşim annem böyle şeyler  bilmez dedi o yüzden almadım
0 oy
tarafından
Annemde uzak kayınvalidemde.. İkisinede çiçek sepetinden hediye göndermek istedim. Kayınvalideme ismine özel yasin tesbih seti güzel bir not yazacaktım kışın buradalar ama yazın köyde oluyorlar orayada kargo çıkmıyormuş gönderim olmuyormuş oraya heveslemiştim içimde kaldı. Annem çiçeği çok sever ona saksısına fotoğraf koyulan bir çiçek sipariş ettim fotoğrafta tabiki çocuklarımın fotoğrafı var :) ❤️

İlgili sorular

3 cevap 142 göst.
12, Haziran, 12 Cgdemselim (56 puan) tarafından soruldu
4 cevap 177 göst.
1, Ağustos, 1 Cgdemselim (56 puan) tarafından soruldu
3 cevap 136 göst.
12, Haziran, 12 misafir tarafından soruldu
7 cevap 297 göst.
28, Şubat, 28 Prensesim Ahsen (274 puan) tarafından soruldu
4 cevap 193 göst.
28, Şubat, 28 ❤Eymen'in Annesi❤ (3,445 puan) tarafından soruldu
2 cevap 144 göst.
23, Ekim, 2018 Kalbi bi ruh (1,975 puan) tarafından soruldu

28,042 soru

261,409 cevap

471,685 yorum

3,128 kullanıcı

Kategoriler

...