0 oy
417 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar ablamin adetine 2 gün var. UsttEki dün testi tok karnına. Alttaki da bugün sabah aç karnına yapılmış bir test. İkinci çizgi çok ince silik gibi. Sizce hamile midir? Cevap verirseniz sevinirim

image

notu ile kapatıldı: Konu başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

3 Cevaplar

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Usttekinde var gibi hayırlısı olsun 

tarafından
Alttakonde de var ama resimden tam görülmedi. Alltaki biraz daha ince cizgi
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bir kaç gün geçsin öyle yapsın şimdi çıkmaz ki
tarafından
Dayanamadi işte cnm ya. Kasım ayından beri korunmuyo
tarafından
Bak postuma benim 3 gün geçince net çıkmıştı belli olmaz biraz geçsin yine yapsin
0 oy
tarafından
Kizlaar başka neler diyorsunuz ya
tarafından
Var gibi canım ikisinde de silik çizgi kan versin sağlık ocağında hayırlı olsun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 202 göst.
0 oy
18 cevap 1,237 göst.
6 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Memleket sevdalisi (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 274 göst.
31 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Memleket sevdalisi (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 659 göst.
14 Mart 2022 Diğer kategorisinde Sarikizzz (159 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...