Meğersem kapakliymis
Ben kapağını da nrml altı gibi kullanablirm dimi ya ne olck :/ :D ?
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Buda sana kapak olsun canim ahahaha .
Kizmazsin boyle dedigime insaAllah sakasina diyorum canim soyleyimde bastan ☺. Kullanılır canim ikiside ayri ayri paşa gonlun bilir
hangisi kapak belli değil sen evir çevir kullan cnm
1,512,722 soru
24,672,923 cevap
367,370 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın