255 göst.
(66 puan) tarafından

Kızlar bugün abimin eşinin kardeşinin bebeginin mevlüt vardı:) gittik ablamla falan dönüşte esim bizi aldı eve kadar konusmadim kızdım ona çünkü ablamla muhabbet etmedi arabada hiç hep yegenimle oynadı falan eve geldik yemek koydum yedi elinde telefon maç oynadı sürekli yatağa geçene kadar yatağa geçtik uzanmış hala maç oynuyo dedim p.tesi yengemin annesi gelicek doğum yaklaştı losa şerbeti yapicak misafir mi gelicek dedi söylerim gelmesin bu ne biçim soru dedim herşeyi yanlış anlıyorum gibisinden kaba konuştu biraz yatarken üstümü orttu islak opulmeyi hiç sevmiyorum afedersiniz yanagimi opucekti ıslak çektim hemen bı alevle arkasını döndü yattı hadi dedim huzursuzluk olmasın sarıldım bana döndü biraz arkaya doğru gidermisin nefes alamıyorum yüz yüze çok olunca dedi dondum bende arkami sonra oda döndü uyudu zaten iyi geceler seni seviyorum deyip doğuma az kaldı acaba diyorum aramiza soğukluk mu giriyo bana mı öyle geliyo yani daha yeni evliyiz zaten zoruma da gitmiyo değil eşimden ilk defa böyle tavır gördüm bugün

4 Cevaplar

0 oy
(6,232 puan) tarafından

Belki sen abartmissindir farketmeden. Oluyo bazen en ufacik bsey batiyo gözüne. Yada en olmadk şeye aliniyosun fln

(66 puan) tarafından
Oda olabilir çok sağol görüşün için canım:)
0 oy
(215 puan) tarafından

Bence abartılacak bir şey yok canım senin kuruntun soğukluk girse neden öpmek istesin ayrıca misafir gelecek mi diye sormasinda istemekle alakası yok ki benim eşim bir gelecek olsa ismine kadar sorar :) birqz meraklıdır yani bence art niyet yok sıkma canını evliliğin hamileliğin tadını çıkar 

(66 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım görüşün için:)
(215 puan) tarafından
Rica ederim canım :)
+1 oy
(1,594 puan) tarafından

Canim biraz alınganlik yapmışsın doğrusu :)). Erkekler bizim gibi ince düşünceli degil. Cok herseye takilmamak lazim. Zaten takarsak inan ömür gecmez. Soğukluk yoksada böyle davranirsan asil sen sebep olursun. Biz bayanlar sogusakda iki güler yuze isiniriz :)) ama erkekler böyle değil dikkat etmek lazım.

(66 puan) tarafından
Doğru söylüyosun canım çok sağol :)
0 oy
(1,312 puan) tarafından

Benim eşimde tartıştığımızda barışalım dşye yaklaşmaya çalışırben   öpme sarılma gbi seyler dediğimde çok kızar oda senin eşin gbi arkasını dönüp yatar bn haklıyken haksız gbi onhn gönlünü almaya çalışırım ama öyle soğukluk asla olmaz oda bna sarılır konu kapanır

(66 puan) tarafından
Anladım canım çok sağol

İlgili sorular

12 cevap 394 göst.
26, Nisan, 26 ~~ (29 puan) tarafından soruldu
3 cevap 201 göst.
23, Şubat, 23 Gamzeli (554 puan) tarafından soruldu

23,170 soru

209,623 cevap

374,353 yorum

2,801 kullanıcı

Kategoriler

...