Ay o pembik olan cokkk guzel ya ellerine saglik bayagi marifetli annen
Anne hakkı ödenmez valla canım annem de hep busuru el işi Ördü kızlarına sayisiz
Çok güzeller özellikle pembe takımlara bayldim güle güle giysin prenses
Ellerine sağlık çok güzel olmuş ,
Annen baya hamarat ...
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın