Esim artik aksam simenleri calisiyor hicbir zaman boyle calismadi cok ozluyorum onu simdide uyuyor az sonra yine ise gidicek(kizimda babaannesinde misafir gitdi baya yalniz hiss ediyorum kendimi onlari cok ozluyorum evimin neseleri onlarresmen oturub aglamak istiyorum
Bende eşimi çok özledim 3 aydır görmüyorum askerde
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın