Ooooo kankiletam
Güle güle kullanın inşallah
ne güzel bebişlere kıyafet almak dimi alırken çok mutlu oluyordummm ben doğuma 5 ay varken hep çıkarıp tekrar katlayıp koyardım☺☺
Güle güle giysin canim bizim burayi talan etmislerdir diye gitmedim
Gule gule kullan canim ben de zibinla oyuncaklar aldim☺☺
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın