449 göst.
(4,070 puan) tarafından

image

arkadaşlar bu hafta da olup merak edenler için paylaşıyorum ❤️ 
Reklam

4 Cevaplar

0 oy
(1,385 puan) tarafından

Evet bende 28+3 ve toplam 10 kilocuk aldimm :D ideali buymus yaniii

(4,070 puan) tarafından
Evet canım 10 kgma kadar almak da idealmiş kuzum
(1,385 puan) tarafından
Yarin saglikocaginda kontrolum var ben 10 diyebiliuorum gecen haftadan tartildim bu hafta aldimmi kilo hic bilmiyom bakicaz yarin :)
(4,070 puan) tarafından
En fazla yarım kilo alıyor insan hafta da canım
(1,385 puan) tarafından
Ilk 17. Haftaya kadar toplam 5 kilo almistim kalan 5 kiloyuda nasil aldim bende anlamadim :)
(4,070 puan) tarafından
Sen ye bol bol al sonra da verme canım gerçekten çok zayıfmışsın canım
(1,385 puan) tarafından
Evet yaaa allah dan boyum kisa 1.52 uzun olsam cok abess dururdu
(4,070 puan) tarafından
Kıyamam canım ya
Reklam

0 oy
(3,202 puan) tarafından

Bnim doktorcum neyin atarını yapıyor acaba bnde 7 kilo aldım toplam 28 haftalıgm artist doktor 8-)

(1,385 puan) tarafından
Ben alsam diyorum bi 10 kilo daha :) kalsin hoc gitmesin benim kilolarim
(3,202 puan) tarafından
Sen dersin tabi senln kilodan da ne var :D
(1,385 puan) tarafından
Iwett tabiisii ben yiyip yiyip kilo alamayanlardanim maleseffkii
(3,202 puan) tarafından
Oh ne güzel çıtı pıtı gez Bn varil domuşuk sena :D
(1,385 puan) tarafından
Az ye azzz :)))
0 oy
(3,957 puan) tarafından
Sağol canm bende yavaş yavaş gidiyorum o haftalara 
(4,070 puan) tarafından
Sen de sağol kuzum
0 oy
(601 puan) tarafından
Ben 49 ile hamile kaldim suan 24. Haftam ve 58 kiloyum normal degil o zaman :)
(4,070 puan) tarafından
Sanki haftana göre biraz almışsın canım ama zaten zayıfsın sorun olmaz
Reklam

İlgili sorular

7 cevap 282 göst.
5 cevap 386 göst.
24, Eylül, 24 GüLoM (849 puan) tarafından soruldu
23 cevap 514 göst.
1, Ağustos, 1 hatice (3,957 puan) tarafından soruldu
10 cevap 430 göst.
10, Nisan, 10 1kız1oğlan annesi:) (762 puan) tarafından soruldu
8 cevap 313 göst.
21, Haziran, 21 misafir tarafından soruldu
3 cevap 220 göst.
Reklam

39,883 soru

384,317 cevap

687,353 yorum

4,000 kullanıcı

Kategoriler

...