Buda benden olsuuun❤
Ya nekadar güzel bir gül allahım nekadar özenle yaratmış ⚘ bizde böyle kızımla yağmuru izliyoruz
Bizde de durum bu 2si yeğenim kenardaki ufaklıkta bana ait
Uzandım uyumak istiyorum başım çok agriyof
Buda benden olsun
Çiçeee nöreyimmm
Minnakım nerde benim hep mahrum ettin
Özlüyom ben bal yanaklı nohut burunlu yavrumu
1,512,558 soru
24,670,816 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın